DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
10. novembrī, 2020
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: E-vide

VARAM tiešsaistes seminārā informēs par attālinātā darba vadlīnijām valsts pārvaldē

Lai veicinātu valsts pārvaldes iestāžu informētību par attālinātā darba iespējām, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) šodien, 10. novembrī, organizē tiešsaistes semināru “Attālināta darba organizēšana valsts pārvaldē”, kur sniegs praktiskus ieteikumus attālināta darba organizēšanai, kā arī informēs par izstrādātajām vadlīnijām darba organizācijai.

Saistībā ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un COVID-19 inficēto skaita pieaugumu, būtiska ir valsts pārvaldes iestāžu darba nepārtrauktība, vienlaikus pasargājot savus darbiniekus, kā arī sabiedrību no inficēšanās riska.

VARAM ir izstrādājusi un publicējusi mājaslapā metodiskās vadlīnijas attālinātu sanāksmju un konferenču organizēšanai valsts un pašvaldību iestādēs, ņemot vērā iestāžu tehnisko nodrošinājumu, biroja programmatūru un iespējamās iestāžu atšķirības lietotņu izvēlē. Vebināra pirmajā daļā Valsts kancelejas pārstāvji pastāstīs par Valsts kancelejas sadarbībā ar VARAM izstrādātajām vadlīnijām darba organizācijai, darba samaksai un klientu apkalpošanai valsts pārvaldes institūcijās COVID-19 pandēmijas laikā.

Vebināra otrajā daļā VARAM Valsts pārvaldes pakalpojumu politikas īstenošanas koordinācijas nodaļas vadītāja Maija Anspoka informēs par iestāžu klientu apkalpošanas nodrošināšanu COVID-19 laikā. Vebināra trešajā daļā VARAM pārstāvji pastāstīs par biežākajām problēmām un to iespējamiem risinājumiem, kas tika identificēti aptaujājot valsts pārvaldes iestādes par attālinātā darba nodrošināšanu valsts pārvaldē.

VARAM aicina valsts pārvaldes iestādes apzināties esošo situāciju, kas šobrīd diktē nepieciešamību veikt izmaiņas darba organizācijas procesos un kultūrā, kā arī strādāt pie darba organizācijas pilnveides arī domājot par ilgtermiņa iespējām, tādējādi radot efektīvāku un elastīgāku valsts pārvaldes darbu kopumā.

Vadlīnijas darba organizācijai, darba samaksai un klientu apkalpošanai valsts pārvaldes institūcijās Covid-19 pandēmijas laikā pieejamas šeit: https://bit.ly/32n9rR6

Vebinārā aicināti piedalīties visu ministriju un to padotības iestāžu pārstāvji, kuri organizē attālinātu darbu savās iestādēs. Patlaban pieteikušās vairāk nekā 50 iestādes, tostarp, VAS "Tiesu namu aģentūra, Valsts tiesu ekspertīžu birojs, Uzņēmumu reģistrs, Juridiskās palīdzības administrācija, Aizsardzības ministrija, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra, "Latvijas Vēstnesis", Iekšlietu ministrijas Informācijas centrs, Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija, Izglītības kvalitātes valsts dienests, Valsts izglītības satura centrs, Iepirkumu uzraudzības birojs, VIAA Valsts dzelzceļa administrācija, Jaunsardzes centrs, Iekšējās drošības birojs, Valsts kase, VIAA Valsts dzelzceļa tehniskā inspekcija u.c.  

Labs saturs
Pievienot komentāru

Covid-19 ierobežojošie pasākumi

 

Līdz 7. februārim valstī ir izsludināta ārkārtējā situācija.

 

 

 

Tas ir īpašs tiesiskais režīms, kura laikā Ministru kabinets var likumā noteiktajā kārtībā un apjomā ierobežot institūciju, fizisko un juridisko personu tiesības un brīvības, kā arī uzlikt tām papildu pienākumus, lai novērstu valsts apdraudējumu. Saeima var noraidīt pieņemtos valdības lēmumus.

 

Ministru kabineta rīkojums Nr. 655 "Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu".

 

 

 

 

 

 

 

 

Ministru kabineta noteikumi Nr. 360 "Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai.

Visi tiesību akti, kas attiecas uz Covid-19, vienkopus Likumi.lv.

Žurnāla "Jurista Vārds" publikāciju izlase brīvpieejā - cīņas ar pandēmiju juridiskie aspekti.

 


LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU