DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
05. jūnijā, 2020
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Labklājība
3
3

VSAA no 10. jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) no 10.jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē. Lai ievērotu piesardzības pasākumus, apkalpošana tiks organizēta tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klātienes apmeklējumam var, zvanot pa tālruni vai rakstot e-pastu konkrētajai nodaļai, uz kuru vēlas doties.

Tā kā ne visos VSAA klientu apkalpošanas centros ir pietiekami plašas uzgaidāmās telpas, klienti tiek lūgti ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti. Klientu apkalpošanas centru telpās VSAA aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus. Riska grupas personas un apmeklētājus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm VSAA lūdz no klātienes apmeklējuma atturēties.

Ārkārtējās situācijas periodā VSAA klienti izmantoja iespējas pakalpojumus pieprasīt elektroniski un, nosūtot iesniegumus pa pastu – aprīlī šādi saņemti 98,1 %, bet maijā 97,7 % no kopējā iesniegumu skaita. Pārējie izmantoja VSAA telpās izvietotās pasta kastītes kā arī pašvaldību klientu apkalpošanas centru starpniecību.

VSAA aicina arī pēc ārkārtējās situācijas beigām VSAA pakalpojumus pieprasīt neklātienē, izmantojot E-iesniegumu VSAA vai Iesniegumu iestādei portālā latvija.lv. Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 atstāt iesniegumus VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs.

Labs saturs
3
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU