Apzinoties komunikācijas izšķirošo nozīmi ārkārtas situācijā, aicinām:
- saziņai izmantot telefonu, e-pastu, Sadarbības partneru portālu, ievērojot to, ka arī daļa LVM darbinieku strādā attālināti,
- dokumentu apritei izmantot elektroniskos komunikācijas līdzekļus un dokumentu parakstīšanu turpmāk nodrošināt ar drošu elektronisku parakstu, tādējādi mazinot iespējamos riskus, vienlaikus, uzlabojot dokumentu aprites ātrumu.
LVM adresēto pasta sūtījumu un dokumentu saņemšana turpinās, tos var ievietot pasta kastītē pie LVM klientu centru durvīm. Gadījumos, ja nepieciešama atzīme par sūtījuma saņemšanu, lūgums, zvanīt uz klientu centra kontakttālruni.
LVM turpina pildīt visas uzņēmuma līgumsaistības gan ar LVM klientiem attiecībā uz uzņēmuma produkcijas piegādi, gan LVM piegādātājiem un pakalpojumu sniedzējiem.