Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Oļegs Burovs: “Brasas pārvada tilta vietā apsveram iespēju izbūvēt jaunu tiltu, bet par to ir jāpieņem izvērtēts, uz ekspertīzēm balstīts un iedzīvotāju interesēm atbilstošs lēmums. Plānoju, ka lēmumu par jauna tilta būvniecību izvērtēsim līdz šī mēneša beigām. Lēmuma pieņemšanā iesaistīšu Rīgas domes Satiksmes departamenta un Latvijas Būvinženieru savienības speciālistu un nozares ekspertus, kā arī sagaidu priekšlikumus no apvienības “Pilsēta cilvēkiem”. Tomēr, laikā kamēr norit lēmuma pieņemšana, ir jāveic visi nepieciešamie darbi, lai nostiprinātu pārvada konstrukcijas, lai izslēgtu jebkādus drošības riskus. Ja lēmums par jauna tilta būvniecību tiks pieņemts, tad, domāju, ka orientējoši to varētu izbūvēt 2023.gadā.”
Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Faļkovs norādīja, ka ir saņemtas “Latvijas dzelzceļa” tehniskās prasības, kurās ir norādīts, ka līdzās esošai stacijai būs nepieciešams veidot augstāku uzbērumu, tāpēc satiksme tomēr šajā varētu kādā brīdī tikt ierobežota šo prasību dēļ. Jauna tilta būvniecības gadījumā traucēta varētu būt tikai tramvaju satiksme. Lai varētu nodrošināt satiksmi pārējiem transportlīdzekļiem, pēc iespējas ātrāk ir jāīsteno projekts ar AS "Latvijas dzelzceļu". Projekts paredz izveidot vienlīmeņa pagaidu pārbrauktuvi ar divām joslām.
Šogad aprīļa beigās tika uzsākta Brasas tilta pārbūve, taču remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti. Pārvada pārbūves darbu laikā tiek veikts nesošo konstrukciju remonts, pārvada seguma, tramvaju sliežu ceļa un kontakttīklu pārbūve, apgaismojuma pārbūve, kā arī pārvada ietves seguma pārbūve un margu nomaiņa.
Brasas tilts pār dzelzceļu ir uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959.gadā. Tā kopējai garums ir 116 metri.