DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
17. decembrī, 2018
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

Godina iedzīvotāju balsojumā visatzinīgāk vērtētos klientu apkalpošanas speciālistus

Publicēts pirms 5 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Piektdien, 14. decembrī, Valsts kancelejā norisinājās Klientu apkalpošanas goda balvas pasniegšanas ceremonija, kuras laikā tika sveikti tie valsts pārvaldes darbinieki, kas Laba servisa kustības laikā guva visaugstāko iedzīvotāju novērtējumu.

Šogad pirmo vietu ieņem Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune. Otrajā vietā ierindojas Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece, savukārt trešo vietu gūst Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe. Kā atsaucīgākā iestāde šogad novērtēts Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

“Uzskatu, ka ir jāmīl šis darbs, lai strādātu ar cilvēkiem. Ir jāpiemēro katram individuāla pieeja, ir jāizprot, ir jāsaprot, ir jāizzina cilvēka vēlmes,” tā par savu darbu un nopelnīto iedzīvotāju novērtējumu teic laureāte Jadviga Bajarune.

Šis ir jau ceturtais gads, kopš Valsts kanceleja organizē Laba servisa kustību, kuras laikā iedzīvotāji tiek aicināti novērtēt valsts pārvaldē strādājošus klientu apkalpošanas speciālistus, savu “paldies” vai uzslavu pasakot ne tikai klātienē, bet arī nobalsojot par attiecīgo speciālistu vietnē www.mazaksslogs.gov.lv, mobilajā lietotnē “Futbols” vai ar balsošanas biļetena starpniecību.

“Tas, kādu attieksmi klientu apkalpošanas speciālists velta klientam, kādā kvalitātē sniedz pakalpojumu un, galu galā, kādā līmenī bijusi šī cilvēciskā saskarsme – tas viss veido iedzīvotāju attieksmi par iestādi kopumā. Pār šiem speciālistiem gulstas liela atbildība, taču vienlaikus tā ir arī uzticēšanās – gan no iestādes puses, gan no iedzīvotāja, kurš nāk pie konkrētā speciālista pēc palīdzības. Tāpēc ir patiešām liels prieks, ka nu jau vairākus gadus mēs pievēršam iedzīvotāju uzmanību šiem darbiniekiem, aicinot balsot par labākajiem. Un iedzīvotāji arī atsaucas. Laureātiem un viņu kolēģiem tas ir brīnišķīgs novērtējums, atzinība un spēcīga motivācija turpmākajās gaitās,” spriež Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

Pērn “Klientu apkalpošanas goda balvu” saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa, Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa un Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča. Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu guva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.

 

Foto no Klientu apkalpošanas balvas pasniegšanas ceremonijas pieejami šeit.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI