DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
08. jūnijā, 2015
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

Jēkabpilī pilnveidota klientu apkalpošanas kārtība

Publicēts pirms 10 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

FOTO: CSDD

No šodienas, 2015.gada 8.jūnija, Jēkabpils CSDD pilnveidota klientu apkalpošanas kārtība. Proti, vieglo automašīnu tehniskās apskates stacijā (TAS) ierīkota automātiskā rindu sistēma, līdz ar to cilvēkiem ir ērtāka pakalpojuma saņemšana un atkrīt drūzmēšanās „dzīvajā” rindā.

Jaunā kārtība nozīmē, ka pirms tehniskās apskates klients stāvlaukumā var ērti novietot automašīnu, doties uz kasi, tur veikt visas nepieciešamās darbības, kā arī saņemt apskates kārtas numuru, doties uz apskates laukumu un rindas gaitai sekot līdzi uz tablo. Kad uz tablo "iedegas" numuriņš, cilvēks ar savu auto var doties uz apskates līniju. Tādējādi apmeklētājiem Jēkabpilī nodrošinātas iespējas atbilstoši mūsdienīgiem klientu apkalpošanas principiem sagaidīt un saņemt tehniskās apskates pakalpojumus.

Domājot par klientu ērtībām, CSDD rūpējas, lai apmeklētājiem visās CSDD nodaļās un TAS Latvijā tiktu nodrošinātas mūsdienīgas pakalpojumu saņemšanas iespējas un kvalitāte. Piemēram, šādas rindu sistēmas jau darbojas apskates stacijās Aizkrauklē, Alūksnē, Balvos, Dobelē, Gulbenē, Jēkabpilī, Jūrmalā, Krāslavā, Kuldīgā, Limbažos, Madonā, Rēzeknē, Rīgā, Siguldā, Talsos, Tukumā, Valkā un Ventspilī; bet jau tuvākajā laikā šādu sistēmu plānots izveidot Preiļu TAS.

CSDD Sabiedrisko attiecību daļa

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI