Labdien! Veicot apmaksu 2025. gada 30. septembrī par ārstēšanos slimnīcā, es uzzināju, ka man ir parāds par līdzīga rakstura pakalpojumiem no 2019. gada janvāra. Par šādu parādu (rēķinu) es nekad netiku informēts. Pēc rēķinu izdrukas konstatēju, ka tajos ir norādīta arī kontaktpersona un telefona numurs, taču par šo tēmu viņai neviens sešu gadu laikā nav zvanījis. Tolaik es ar ātro palīdzību tiku nogādāts Gaiļezera slimnīcā daļējas bezsamaņas stāvoklī, man tika konstatēts, ka ir aortas plīsums, un – bez ievietošanas slimnīcā – es tiku pārvests uz Stradiņa slimnīcu, kur neatliekami tika veikta 12 stundu sirds operācija. To es zinu post factum, jo pēc operācijas “ieslīgu” sešu dienu komā. Saņemto rēķinu apmaksāju pilnā apjomā. Tagad esmu invalīds, materiālā ziņā esmu stipri ierobežots, taču esmu gatavs šo tēmu (aptuveni 67,00 eiro) aizvērt, kaut gan uzskatu, ka neesmu vainīgs konkrētajā situācijā. Uzrakstīju slimnīcai vēstuli un nosūtīju elektroniskajā pastā. Piedāvāju risinājumu: 50 uz 50, jo arī viņi ir radījuši šo situāciju. Atbildes nav. Būšu ļoti pateicīgs, ja ieteiksiet, kā man rīkoties un atrisināt minēto situāciju. Paldies!
Lai saņemtu skaidrojumu par sniegto pakalpojumu un tā apmaksu, jums ar rakstveida un parakstītu iesniegumu jāvēršas konkrētajā ārstniecības iestādē.
Pēc apraksta nevar pilnībā saprast, kāda bijusi attiecīgā situācija. Gadījumā, ja sniegta neatliekamā palīdzība, kas ir valsts apmaksātais pakalpojums, jūs varat vērsties ar iesniegumu Nacionālajā veselības dienestā (NVD).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!