JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Mobilais operators Bite, mani neinformējot, aizmuguriski nomainīja tarifa plānu, kā rezultātā vienā mēnesī piestādīja rēķinā 14 e vietā 40 e un nākošā pusmēnesī, jo pārgāju pie cita operatora, piestādīja apmaksai rēķinu par visu mēnesi 70 e apmērā. Man saziņai bija tikai mobilais tālrunis un profils ManaBite nebija izveidots. Kad tālrunī saņēmu ziņu par pārdabisko summu, izveidoju profilu ManaBite, lai redzētu rēķinu un tad viss atklājās. Saziņā ar Bites pārstāvi darbiniece visas Bites patvarības tika noraidīja un pat viltoja vairākus datumus profilā Mana Bite. Pēdējā saziņā viņa uzstāja, ka man ir jāsamaksā, nenorādot kur varu tālāk izteikt pretenzijas par Bites nelikumībām. Vai man ir jāmaksā par periodu, kad nebiju klients? Vai drīkstu nemaksāt? Kur man vērsties, jo Bite uzskata, ka nelikumības var pārvērst par likumībām?
JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!