JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Dzīvoklī pirms pusgada tika uzstādīts viedais ūdens skaitītājs (attālināti nolasāmi dati). Tiek novērots, ka tagad sākām patērēt ūdeni krietni vairāk, kā arī rēķinos ir joprojām iekļauti ūdens zudumi par visu daudzdzīvokļu māju. Šie visi dati man šķiet aizdomīgi. Ūdens kvalitāte ir ļoti, ļoti slikta un dārga kā zelts, bet kanalizācijas pakalpojums ir vēl dārgāks. Par 12m3 kanalizāciju ir jāmaksā ap 35 euro (ik mēnesi ) - krietni dārgāk, nekā dzīvotu privātmājā un lietotu kanalizāciju pēc izsaukuma dažas reizes gadā.
Kā rīkoties šajā situācijā? Ir vēlme rakstīt sūdzību pakalpojuma sniedzējam, un, iespējams, tiesāties, jo iestāde sniedz ļoti zemas kvalitātes pakalpojumu - ir sniegtas atrunas, u.tml.
JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!