E-KONSULTĀCIJAS
>
neatbildētie jautājumi Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 34955
Lasīšanai: 1 minūte
J
jautā:
02. janvārī, 2025
Iedzīvotājs

Dzīvoklī pirms pusgada tika uzstādīts viedais ūdens skaitītājs (attālināti nolasāmi dati). Tiek novērots, ka tagad sākām patērēt ūdeni krietni vairāk, kā arī rēķinos ir joprojām iekļauti ūdens zudumi par visu daudzdzīvokļu māju. Šie visi dati man šķiet aizdomīgi. Ūdens kvalitāte ir ļoti, ļoti slikta un dārga kā zelts, bet kanalizācijas pakalpojums ir vēl dārgāks. Par 12m3 kanalizāciju ir jāmaksā ap 35 euro (ik mēnesi ) - krietni dārgāk, nekā dzīvotu privātmājā un lietotu kanalizāciju pēc izsaukuma dažas reizes gadā.
Kā rīkoties šajā situācijā? Ir vēlme rakstīt sūdzību pakalpojuma sniedzējam, un, iespējams, tiesāties, jo iestāde sniedz ļoti zemas kvalitātes pakalpojumu - ir sniegtas atrunas, u.tml.

A
atbild:

JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 246 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas