Sveiki! Vai ir iespējams pārbaudīt PNS konta atlikumu telefoniski vai caur e-pastu?
Ja PNS konts ir “Latvijas Pastā”, klientam ir tiesības bez maksas un uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi viena kalendārā mēneša ietvaros saņemt vienu e-pasta vēstuli ar konta izrakstu par visām darbībām kontā iepriekšējā kalendārajā mēnesī.
Klientam ir arī iespēja saņemt regulāro konta izrakstu uz klienta norādīto e-pasta adresi (par klienta norādīto periodu). Pakalpojuma maksa ir 15 centi. Pieteikuma veidlapu iespējams aizpildīt jebkurā pasta nodaļā.
“Latvijas Pasta” informācijā norādīts, ka maksājumu konta īpašniekiem ir iespēja uzzināt informāciju par ienākošajiem un izejošajiem darījumiem kontā, saņemot īsziņu savā mobilajā tālrunī. Pieteikties pakalpojumam var bez maksas jebkurā pasta nodaļā, aizpildot pieteikumu.
SMS pakalpojuma veidlapa un noteikumi ir pieejami šeit. Detalizētāku informāciju varat jautāt pasta nodaļas darbiniekiem vai zvanot uz informatīvo tālruni: 27008001, 67008001.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!