Labdien! Kā rīkoties? Pirms aptuveni nedēļas saņēmu zvanu no Swedbank krāpniekiem. Sieviete runāja krievu valodā, sapratu, ka tas ir krāpnieku zvans un noliku klausuli. Tagad man katru dienu zvana no trim līdz pat desmit krievvalodīgajiem, kuri apgalvo, ka esmu viņiem zvanījusi vairākas reizes. Izejošajos zvanos viņu numurus neredzu. Esmu saglabājusi krāpnieku numuru un to nobloķējusi. Vai šis ir kibernoziegums? Vai ir jāraksta iesniegums policijai? Nevēlos, lai mans telefona numurs tiktu asociēts ar šo situāciju... Paldies, par Jūsu atbildi!
Pēc jautājumā aprakstītās situācijas pirmšķietami secināms, ka ar šādām metodēm, uzdodoties par kādas kredītiestādes darbiniekiem, krāpnieki no Jums mēģina iegūt ziņas par Jūsu autentifikācijas līdzekļiem internetbankā. Šāds krāpniecisko gadījumu skaits pēdējā laikā ir būtiski palielinājies, tādēļ ziņu izpaušana telefoniski nekādā gadījumā nav pieļaujama. Ja Jūs esat saglabājusi telefona numuru, no kura tika zvanīts, kā arī visus turpmākos numurus, kas Jums zvana, uzdodoties par personām, kurām Jūs it kā esat zvanījusi, rekomendējam nodot šīs ziņas (telefona numurus u. c.) tiesībsargājošām iestādēm, ziņojot par Jūsu gadījumu.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!