DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
Šodien
Lasīšanai: 5 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

Paplašinās “Latvijas Pasta” pakalpojumu pieejamību klātienē

Publicitātes foto.

No 1. novembra teju 50 pasta nodaļās – gan pilsētās, gan reģionos – pagarinās darba laiku, lai iedzīvotājiem pasta un maksājumu pakalpojumi būtu ērtāk sasniedzami. “Latvijas Pasts” ne tikai izveidojis plašāko pakomātu tīklu un attīstījis digitālās iespējas, bet arī mērķtiecīgi pilnveido klientu pieredzi klātienes pakalpojumu jomā. 

Lai sniegtu iedzīvotājiem iespēju pasta un maksājumu pakalpojumus saņemt sev ērtākajā laikā, no 1. novembra mainīsies 49 pasta nodaļu darba laiki.

Pasta nodaļas Rīgā, kas atrodas ārpus tirdzniecības centriem, no 1. novembra klientus apkalpos darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00, savukārt klientu centros un pasta nodaļās, kas pieejamas tirdzniecības centros un lielākoties klientus apkalpo arī nedēļas nogalēs, darba laiks nemainīsies.

Būtiskākas izmaiņas gaidāmas reģionos – 27 pasta nodaļas divas darba dienas nedēļā – otrdienās un ceturtdienās – klientiem būs atvērtas no plkst. 8.00 līdz 18.00. Savukārt pārējās darba dienās tās būs atvērtas no plkst. 8.00 līdz 11.00 vai no plkst. 8.00 līdz 13.30. Informācija par gaidāmajām izmaiņām būs izvietota attiecīgajās pasta nodaļās no oktobra vidus, un tā pieejama arī ŠEIT.

“Latvijas Pasts” regulāri izvērtē klātienes pakalpojumu pieprasījumu un pārskata to pieejamību gan lielākajās pilsētās un novadu centros, gan attālākajos reģionos. Uzņēmums pakāpeniski pilnveido klātienes apkalpošanas vietas, ierīkojot jaunā koncepta klientu centrus un pārceļot pasta nodaļas uz pašvaldībām piederošām telpām, kas ļauj vienlaikus ar pasta un maksājumu pakalpojumiem saņemt arī valsts un pašvaldību piedāvātās iespējas.

Ārpus valstspilsētām un novadu centriem dzīvojošie pasta un maksājumu pakalpojumus var saņemt savā dzīvesvietā bez papildus maksas, piesakot pakalpojumu “Pastnieks mājās” pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv. Tas tiek nodrošināts vienas līdz trīs darba dienu laikā, un par saņemtajiem pakalpojumiem, pie teju 260 pastniekiem, var norēķināties arī ar bezkontakta maksājuma karti.

Savukārt ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai ikviens aicināts izmantot “Latvijas Pasta” plašo pakomātu tīklu, turklāt visi āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos iebūvēta vēstuļu kastīte, kas ļauj parūpēties par korespondences nosūtīšanu.

Izmantojot pakomātu, sūtījumu var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai uz konkrētu adresi. Tāpat tajā var gan nodot nosūtīšanai, gan arī pārvirzīt saņemšanai ierakstītas vēstules, tā atvieglojot ikdienu un ļaujot klientam nedoties uz klātienes pakalpojumu saņemšanas vietu.

Lai nosūtītu sūtījumus, tai skaitā arī ierakstītu vēstuli, sūtījums jānoformē privātpersonu pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapītī. Savukārt lai pakomātā saņemtu ierakstītu vēstuli, kas ierasti tiek izsniegta pret parakstu, tā, sazinoties ar klientu atbalsta komandu un identificējoties ar Smart ID vai e-parakstu, jāpārvirza saņemšanai vēlamajā pakomātā. 

Mans.pasts.lv ne tikai var sekot līdzi savai sūtījumu vēsturei, to piegādes gaitai, bet arī izmantot lojalitātes priekšrocības. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas, savukārt tajā noformējot ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.

Par VAS “Latvijas Pasts”

“Latvijas Pasts” ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. “Latvijas Pasts”, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1800 darbinieku.

“Latvijas Pasts” rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. “Latvijas Pasta” vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI