Lai izmantotu studenta statusa priekšrocības, nepieciešams personalizētais e-talons. Ja tāds jau ir, tad atliek vien noformēt vai pagarināt studenta statusu, ko iespējams izdarīt attālināti caur savas augstskolas informācijas sistēmu vai klātienē “Rīgas satiksme” klientu centrā. Ja studenta statuss netiek pagarināts, e-talons nedarbosies kā atlaižu karte, un brauciens būs jāapmaksā pilnā apmērā.
Kā pieteikties tiešsaistē
Studenti no sadarbības augstskolām (Latvijas Universitāte, Rīgas Tehniskā universitāte, Biznesa augstskola “Turība”, Rīgas Stradiņa universitāte, Banku augstskola, Transporta un sakaru institūts, Latvijas Kultūras akadēmija, J. Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija, Latvijas Mākslas akadēmija, RSU Sarkanā Krusta medicīnas koledža, Latvijas Kultūras koledža) pieteikumu var iesniegt elektroniski, autentificējoties savas augstskolas informācijas sistēmā. Pēc divām dienām no pieteikuma iesniegšanas jādodas pie biļešu automāta studenta statusu aktivizēt.
Ja nav personalizēta e-talona, jādodas klātienē uz “Rīgas satiksme” klientu centru to izgatavot, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu. Pieteikumu tāpat jau pirms tam var iesniegt augstskolas informācijas sistēmā un dati par studenta statusu no tās būs pieejami tiešsaistē klientu centrā.
Kā noformēt statusu klātienē
Uz kādu no “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centriem jādodas arī tad, ja studē citā augstskolā. Līdzi jāņem:
- personu apliecinošs dokuments;
- derīga studenta apliecība vai izziņa no mācību iestādes.
Elektroniski parakstīta izziņa jāsūta uz e-pasta adresi: info@rigassatiksme.lv. Uz klientu centru var doties pēc divām darba dienām no izziņas nosūtīšanas.
Vizītei ieteicams pieteikties elektroniski.
Plašāka informācija par “Rīgas satiksmes” pakalpojumiem, biļešu veidiem un jaunumiem pieejama tīmekļvietnē www.rigassatiksme.lv vai sociālajos medijos X, Facebook un Threads. Saziņai: informatīvais tālrunis 20361862, e-pasta adrese info@rigassatiksme.lv vai sadaļa “Sazinies ar mums” tīmekļvietnē.