Sākot ar 2025. gada 1. janvāri, pie sociālā darbinieka var pierakstīties departamenta mājaslapā ld.riga.lv sadaļā “Pašvaldības iestādes/Rīgas sociālais dienests/rajonu nodaļas”. Ar elektronisko parakstu parakstītus dokumentus var iesniegt soc@riga.lv.
Turpmāk plānots attīstīt klātienes klientu atbalsta un konsultāciju centrus sociālajos jautājumos.
Labklājības departamenta informatīvais bezmaksas tālrunis tika izveidots, lai Rīgas iedzīvotāji ātri iegūtu precīzu, izsmeļošu, viegli pieejamu un saprotamu informāciju par sociālās palīdzības un veselības aprūpes jautājumiem. Tas ļāva rīdziniekiem savlaicīgi un pilnā apjomā saņemt sociālās palīdzības pakalpojumus. Liela nozīme tālruņa popularitātē bija tam, ka darbinieces bija kvalificētas sociālā darba speciālistes.
Par tālruņa nozīmību liecina statistika: 2024. gada 11 mēnešos saņemti gandrīz 10 000 zvanu. Savukārt tālruņa darbības pirmsākumos dienā vidēji tika saņemti 30–35 zvani, bet gada aukstajos mēnešos to skaits pārsniedza 100 zvanus dienā.
Zolitūdes traģēdijas laikā tālrunis darbojās visu diennakti, jo cilvēkus bija nepieciešams nekavējoties informēt, kā arī emocionāli atbalstīt. Covid-19 pandēmijas laikā tālrunis bija ļoti noslogots, jo iedzīvotājiem bija daudzpusīgi jautājumi.
2023. gadā uz informatīvo tālruni 80005055:
- tika saņemti 13 466 zvani,
- salīdzinot zvanu dinamiku pa mēnešiem, 2023. gadā tāpat kā 2022. gadā vislielākais zvanu skaits bija janvārī, februārī un martā. Vidējais zvanu skaits mēnesī bija 1122, vidēji dienā vairāk kā 50 zvani,
- par sociālajiem pakalpojumiem kopā saņemti 3469 jeb 25,7 % no zvanu kopskaita,
- par mājas aprūpes pakalpojumu 1135 (8,4%),
- par sociālās aprūpes centru pakalpojumu 733 (5,4 %),
- par transporta pakalpojumu 451 (3,4 %),
- par asistenta pakalpojumu 345 (2,6 %),
- par sociālā darbinieka pakalpojumu 235 (1,8 %),
- par siltā ēdiena un zupas virtuves pakalpojums 213 jeb 1,6 % no zvanu kopskaita,
- par sociālajiem pabalstiem sniegta informācija 3341 gadījumos, tas ir 24,8 % no kopskaita.