Autoceļam P77 sešu kilometru garumā ir pārbūvēta ceļa segas konstrukcija, izbūvējot salizturīgo un nesaistītu minerālmateriālu kārtu un ieklātas divas kārtas asfaltbetona, 600 m garā purvainajā posmā veikta vājas nestspējas grunts nomaiņa. Ir sakārtota ūdens atvade: izrakti un iztīrīti grāvji, izbūvētas jaunas caurtekas. Pārbūvētas četras autobusu pieturvietas un uzstādītas drošības barjeras.
Būvdarbus veica SIA SC Grupa par līgumcenu 3 266 011,06 (ar PVN), būvuzraudzību īstenoja SIA Būvju profesionālā uzraudzība, projekta autors – SIA Vertex projekti.
Savukārt autoceļam Ventspils–Kolka (P124) lielākajā daļā no pārbūvētajiem gandrīz desmit kilometriem veikta segas atjaunošana ar reciklētu segu, kā arī ieklājot jaunu minerālmateriāla kārtu. Atsevišķās vietās pārbūvētas visas ceļa konstruktīvās kārtas. Visā posmā izbūvēts asfaltbetona segums divās kārtās, sakārtota ūdens atvade, pārbūvēta Klāņu-Būšnieku kanāla caurteku autoceļa 3,95. kilometrā, visas pieturvietas un uzstādītas jaunas drošības barjeras.
Būvdarbus veica piegādātāju apvienība VIA un Vianova par līgumcenu 5 335 363,55 eiro (ar PVN). Projekta autors SIA Vertex projekti, būvuzraudzību veica SIA Būvju profesionālā uzraudzība.
Abi šie posmi ir iekļauti Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) Administratīvi teritoriālās reformas ietvaros izstrādātajā ceļu remontdarbu programmā, un būvdarbi tika finansēti no ES Atveseļošanas fonda līdzekļiem.