“Fiksējot CSNg ar saskaņoto paziņojumu tiek ieekonomēts laiks, kas citkārt jāpatērē gaidot policijas ierašanos, netiek radīti papildus sastrēgumi, turklāt jāatzīmē, ka par negadījumiem, kuru fiksēšanai tiek izmantot saskaņotais paziņojums, apdrošināšanas atlīdzība tiek izmaksāta ātrāk,” skaidro LTAB valdes priekšsēdētājs, piebilstot, ka kopš 2019.gada, kad LTAB savā mobilajā lietotnē ieviesa iespēju aizpildīt saskaņoto paziņojumu elektroniski, CSNg apstākļu fiksēšana kļuvusi daudz ērtāka un vienkāršāka.
Lai mudinātu autovadītājus pēc CSNg vairāk izmantot saskaņotos paziņojumus, LTAB martā un aprīlī īstenos informatīvo kampaņu “Saskaņotais paziņojums Tev vienmēr līdzi!”. Kampaņas ietvaros Modes un dzīvesstila tirdzniecības centrā “Spice” līdz 21.aprīlim būs izvietota interaktīva ekspozīcija, kura ļaus apmeklētājiem iepazīties ar to, pie kādiem apstākļiem iespējams aizpildīt saskaņoto paziņojumu, to pareizu aizpildīšanu, un tipiskākajām kļūdām, ko pieļauj autovadītāji aizpildot saskaņoto paziņojumu. Kampaņas laikā tāpat tiks īstenotas gan dažādas komunikācijas aktivitātes, gan paplašināta drukāto un elektronisko saskaņoto paziņojumu pieejamība.
Sabiedrības izglītošanas kampaņa “Saskaņotais paziņojums Tev vienmēr līdzi!” tiek finansēta no ceļu satiksmes negadījumu novēršanai un profilaksei paredzētajiem līdzekļiem, kurus veido apdrošinātāju veiktās iemaksas no OCTA polisēm. Tāpat kampaņu atbalsta Modes un dzīvesstila tirdzniecības centrs “Spice”. Plašāka informācija par kampaņu: www.ltab.lv/spapp.
“Modes un dzīvesstila tirdzniecības centrs “Spice” ir viens no lielākajiem publiskajiem objektiem visā Latvijā, kura stāvvietas ik dienu izmanto vairāki tūkstoši pircēju. Cenšamies nemitīgi uzlabot gan stāvvietu ērtību, gan kustības drošību uz tirdzniecības centra piebraucamajiem ceļiem, tādēļ ikviena iniciatīva, kas palīdz uzlabot satiksmes drošību uz ceļa, tiek ļoti atbalstīta no mūsu puses. Ceram, ka instalācija, kura kampaņas ietvaros būs izvietota “Spice Home” telpās, ļaus mūsu apmeklētājiem gūt vērtīgu informāciju un sekmēs satiksmes drošību Latvijā,” stāsta Modes un dzīvesstila tirdzniecības centra “Spice” mārketinga daļas vadītāja Svetlana Dāboliņa.