Latvijas Pasts aicina uzņēmumus pieteikties ātram un ērtam sūtījumu nosūtīšanas pakalpojumam Pastnieks birojā – tajā iekļautas vairākas izdevīgas priekšrocības: ietaupīts laiks, kas tiktu pavadīts pasta nodaļā, nododot sūtījumu; personiskais klientu attiecību konsultants sūtījumu jautājumos; izdevīgāki tarifi atsevišķiem sūtījumu veidiem un vienkārša izdevumu uzskaite vienā ikmēneša elektroniskā rēķinā. Izmantojot Pastnieks birojā pakalpojumu, pēc sūtījumiem uzņēmumā ierodas Latvijas Pasta pastnieks tik bieži, cik tas ir nepieciešams. Šo iespēju var izmantot arī mājražotāji, pašnodarbinātie un jebkura cita veida komersanti, kuriem nav biroja klasiskā izpratnē un kuri strādā, piemēram, no mājām.
Piesakoties pakalpojumam, uzņēmumam sūtījumi ir jānoformē digitāli Latvijas Pasta interneta pašapkalpošanās vietnē https://www.manspasts.lv/, kas ir ērti un ātri izmantojams risinājums jebkurā klientam izdevīgā vietā un laikā. Uzņēmums izvēlas ērtāko sūtījumu nodošanas biežumu un laiku – katru dienu, vienu vai divas reizes nedēļā vai arī tas var būt vienreizējs pastnieka izsaukums.
Pastnieks no klienta pieņems noformētos pasūtījums un nogādās Latvijas Pasta Sūtījumu šķirošanas kompleksā, kur tie operatīvi tiks apstrādāti un nodoti tālākai nosūtīšanai Latvijā vai uz ārvalstīm. Izmantojot pakalpojumu Pastnieks birojā, mēnesī iespējams ietaupīt vairākas darbinieka darba stundas, kas pavadītas pasta nodaļā, nododot sūtījumu. Šis pakalpojums ir izdevīgs arī biroju centriem, kuros ir vairāki uzņēmumi, jo sūtījumus uzņēmumi var nodot kopā centralizēt.
Pakalpojumam Pastnieks birojā var pieteikties, rakstot uz e-pasta adresi uznemumiem@pasts.lv vai pašapkalpošanās vietnē Mans Pasts.
Sīkāka informācija par pakalpojuma Pastnieks birojā pieejama uzņēmuma interneta mājaslapā šeit.