DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
20. jūnijā, 2018
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Kultūra

Latvijas Radio - līderis Latvijas raidstaciju konkurencē

Latvijas Radio joprojām ir tirgus līderis raidstaciju vidū Latvijā ar 35,2% klausītāju, liecina jaunākie TNS Kantar Radio auditorijas pētījumu dati par ziemas-pavasara periodu. Pirmajā vietā ar 18,9% tirgus daļu ierindojas populārās latviešu mūzikas programma Latvijas Radio 2. Kopējā Latvijas Radio sasniegtā auditorija ir vairāk nekā 1,32 miljoni klausītāju nedēļā.

Tirgus daļu sadalījums apliecina, ka Latvijas Radio lojālais klausītājs savu izvēli nav mainījis un turpina novērtēt sabiedriskā medija augstvērtīgo saturu. Lai arī šogad lietota cita pētījuma metodika, līdz ar to dati pret iepriekšējiem gadiem nav salīdzināmi, tendences ir pozitīvas gan Latvijas Radio, gan radio nozarei kopumā. Sirsnīgi pateicamies saviem klausītājiem par uzticību un kopā būšanu!” ar gandarījumu saka Latvijas Radio valdes locekle Mārīte Tukiša.

Kantar TNS dati liecina, ka sešu Latvijas Radio kanālu vidū pirmajā pozīcijā pēc radiostaciju klausīšanās laika daļas ir Latvijas Radio 2 ar 18,9%, tam seko Latvijas Radio 1 (8,3%), Latvijas Radio 4 – Doma laukums (3,9%), Latvijas Radio 5 – pieci.lv (3,5%), Latvijas Radio 3 – Klasika (0,5%) un Latvijas Radio 6 – radio Naba (0,1%).

Pēc radiostaciju nedēļas auditorijas Latvijas Radio 2 sasniedz 517 tūkstošus klausītāju, Latvijas Radio 1 – 349 tūkstošus, Latvijas Radio 4 – 186 tūkstošus, Latvijas Radio 5 – 154 tūkstošus, Latvijas Radio 3 – 88 tūkstošus, bet Latvijas Radio 6 – 27 tūkstošus.

Kā zināms, sabiedriskais medijs Latvijas Radio veido 6 programmas: Latvijas Radio 1 ar lielāko ziņu dienestu starp radiostacijām Latvijā, populārās latviešu mūzikas programma Latvijas Radio 2, vienīgā klasiskās mūzikas raidstacija Latvijas Radio 3 – Klasika, Latvijas Radio 4 – Doma laukums ar apraidi krievu un citās mazākumtautību valodās, jauniešu satura multimediālā platforma Latvijas Radio 5 – Pieci.lv, kā arī dažādās mūzikas kanāls Latvijas Radio 6 – Radio Naba.

Pētījuma datus iespējams aplūkot Kantar TNS tīmekļa vietnē.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU