Aptaujas mērķis ir uzzināt, cik informēti par e-pakalpojumiem ir VZD klienti, un noskaidrot, kas motivē vai kavē dienesta klientus izvēlēties e-pakalpojumus portālā www.kadastrs.lv, kā arī dot iespēju klientiem izteikt savus priekšlikumus. Iegūtā informācija un dati tiks izmantoti, lai pilnveidotu un paplašinātu VZD piedāvājumu un veicinātu iedzīvotāju interesi par e-pakalpojumu izmantošanu.
Klientu aptaujas anketas tiks izplatītas visos 28 VZD klientu apkalpošanas centros, kur tās varēs saņemt pie klientu konsultantiem.
Aptaujas anketu var aizpildīt arī internetā. Saite uz anketu publicēta VZD tīmekļa vietnē, datu publicēšanas un e-pakalpojumu portālā Kadastrs.lv, kā arī citās vietnēs un sociālajos kontos, kur izvietota informācija par aptauju.
Aptauja ir anonīma, un tās aizpildīšana varētu paņemt ne vairāk kā 5-8 minūtes laika.
Attīstoties e-risinājumiem, līdzās tradicionālajai klientu apkalpošanai klātienē arvien lielāku nozīmi valsts pārvaldes pakalpojumu nodrošināšanā iedzīvotājiem ieņem e-pakalpojumi un saziņa ar klientiem e-vidē. Tāpēc VZD aicina iedzīvotājus būt atsaucīgiem un veltīt laiku atbildēm uz anketas jautājumiem, kā arī sniegt savus ieteikumus un priekšlikumus turpmākiem uzlabojumiem.
Uzsākt aptauju: http://ejuz.lv/vzdaptauja.
Sandra Vīgante, sabiedrisko attiecību vadītāja
Valsts zemes dienests