DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
20. novembrī, 2015
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

Ministru kabinetā pateicas valsts pārvaldes labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem

Publicēts pirms 8 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Ceturtdien, 19.novembrī, piedaloties bijušajai Valsts prezidentei Vairai Vīķei-Freibergai, Ministru prezidentei Laimdotai Straujumai un Valsts kancelejas direktoram Mārtiņam Krieviņam, Ministru kabinetā apbalvoja labākos valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistus, kurus visatzinīgāk ir novērtējuši pakalpojumu saņēmēji.

Ministru prezidente Laimdota Straujuma, sveicot labākos valsts pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistus, uzsvēra, ka viņi ir saņēmuši atzinību no cilvēkiem, kuri ir novērtējuši viņu atvērtību, atbalstu un profesionalitāti: "Šodien Valsts kanceleja aizsāk šo pozitīvo kustību par labāku valsts pārvaldi, suminot labākos pārvaldes darbiniekus. Valsts ir katrs no mums, un šodien atzinību par savu labo darbu saņem ierēdņi, kuru darbu cilvēki ir novērtējuši par viņu atbalstu un atvērtību. Ir skaidrs, ka katrs rupji atraidītais cilvēks liecinās sliktu par savu valsti, bet katrs, kas būs saņēmis laipnu attieksmi, varēs atzinīgi izteikties. Paldies visiem, kas bija nosaukti šai balvai par labo darbu!"

Valsts kancelejas direktors Mārtiņš Krieviņš uzsvēra: "Bieži vien valsts pārvalde saistās ar normatīvisma kalnu, birokrātiju un formālu attieksmi. Savukārt šodien labākie klientu apkalpošanas speciālisti iedzīvotāju vērtējumā lauž šos ierastos priekšstatus. Mūsu kolēģi parāda, ka valsts pārvaldes darbinieki ir pretimnākoši, atsaucīgi un profesionāli. Novēlu, lai jūs kļūtu par iedvesmu mums katram un rosinātu vēlmi būt labākiem savai valstij."

Klientu apkalpošanas goda balvas saņēma:

  • Valsts zemes dienesta Zemgales reģionālās nodaļas Jelgavas biroja vecākā klientu apkalpošanas konsultante Guna Slāģe (1.vieta)- https://youtu.be/6czwIjgTV7k.
  • Valsts meža dienesta Austrumlatgales virsmežniecības Balvu mežniecības vecākā referente Lorija Trepcova (2.vieta) - https://youtu.be/lrmT9OU77us.
  • Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektore Vanda Bērziņa (3.vieta) - https://youtu.be/Uri4RUKnpB4.

FOTO: https://www.flickr.com/photos/valstskanceleja/albums/72157660658914719

Ar Klientu apkalpošanas goda balvas svinīgo pasniegšanas ceremoniju tika noslēgts pirmais "Laba servisa kustība valsts pārvaldē" kampaņas gads. Kampaņas mērķis ir attīstīt un stiprināt uz klientu orientētu kultūru, ikvienam iedzīvotājam nodrošinot tiesības saņemt augsta līmeņa apkalpošanas servisu un kvalitatīvus pakalpojumus, atbilstoši Klientu apkalpošanas rokasgrāmatā minētajiem standartiem. Valsts kancelejas iniciatīva "Laba servisa kustība valsts pārvaldē" tiek īstenota, izmantojot ilgtspējīgus, digitālus sabiedrības līdzdalības rīkus – starptautiski atzīto mobilo lietotni "Futbols" un interneta vietni.

Video par iniciatīvu "Laba servisa kustība valsts pārvaldē":

https://www.youtube.com/watch?v=fI1qE51ZNPQ

Sabīne Spurķe
Komunikācijas departamenta konsultante

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI