"Lai gan saskaņā ar AAS "BALTA" ceļojuma apdrošināšanas noteikumiem lidojuma aizkavēšanās vai atcelšana "force majeure" apstākļu dēļ nav apdrošināšanas gadījums un tas neparedz atlīdzību izmaksu, šajā situācijā AAS "BALTA" vēlas nākt pretī saviem klientiem, kuri vulkāna izvirduma dēļ ir spiesti pārcelt plānoto ceļojumu uz citu datumu tuvākās nedēļas laikā. Mēs piedāvājam saviem klientiem bez papildu maksas izveidot jaunu ceļojuma apdrošināšanas polisi, balstoties uz iepriekšējā apdrošināšanas līgumā atrunātajiem noteikumiem," skaidro AAS "BALTA" valdes loceklis Aivars Vilnītis.
Lai saņemtu jaunu ceļojuma apdrošināšanas polisi, klientiem, kuri vulkāna izvirduma dēļ ir spiesti pārcelt plānoto ceļojumu uz citu datumu, tuvākās nedēļas laikā līdz 21.aprīlim nepieciešams iesniegt AAS "BALTA" Klientu centrā rakstisku pieteikumu un aviokompānijas izziņu par lidojuma atcelšanu un notikušā iemesliem. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā AAS „BALTA” klienti var zvanīt pa tālruni: 67522275.
Par AAS „BALTA”:
AAS „BALTA” ilgstoši ir viens no vadošajiem apdrošināšanas uzņēmumiem, kuru Latvijas iedzīvotāji jau vairāku gadu garumā novērtē kā mīlētāko apdrošināšanas zīmolu un godīgāko apdrošināšanas kompāniju. AAS "BALTA" ietilpst Apvienotās Karalistes apdrošinātāju grupā RSA Group (Royal Sun Alliance Group), kas ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar 300 gadu pieredzi. Tā piedāvā apdrošināšanu vairāk nekā 130 valstīs, tostarp Apvienotajā Karalistē, Skandināvijas valstīs, Kanādā, Īrijā, Āzijā, Tuvajos Austrumos un Latīņamerikā. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 22 tūkstoši darbinieku. Plašāka informācija internetā http://www.rsagroup.com.
Mediju kontakti:
Oskars Kupše
P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības
Mob.: +371 26151430
Tālr.: +371 67812241
e-pasts: oskars.kupse@prae.lv