Projekta pirmajā posmā notiks zīmējumu skiču konkurss. Tajā var piedalīties ikviens jaunietis vecumā no 15 līdz 30 gadiem, kuram ir pabeigta vai vēl nepabeigta mākslinieciskā izglītība. No visiem pretendentiem žūrijas komisija, kurā ietilpst Tele2 un Rīgas Domes pārstāvji, kā arī sabiedrībā atzīti eksperti, izvēlēsies 8 labākos, lai viņu darbus realizētu tuneļa noformējumā.
Lai piedalītos konkursā, tā dalībniekiem līdz 22. septembrim jānosūta savs redzējums par tēmu „Draudzība”. Astoņi finālisti saņems vērtīgas naudas balvas: 1. vietas ieguvējs 3000 latus, 2. vietas ieguvējs 1500 latus, 3. vietas ieguvējs 1000 latus, bet 4.-8. vietas ieguvēji 500 latus katrs. Naudas balvu varēs izlietot mākslinieciskās izaugsmes attīstībai, piemēram, mācību apmaksai kādā no mākslas izglītības iestādēm vai semināra/kursu apmeklējumam.
„Ikviens no mums vismaz reizi ir mērojis ceļu cauri 13. janvāra ielas tunelim. Mūsu iecere ir padarīt šo tik populāro gājēju ceļu dzīvespriecīgāku un acij tīkamāku, apvienojot patīkamo ar lietderīgo. Pirmkārt, ļausim jaunajiem māksliniekiem apliecināt savu talantu, labākajiem piešķirot naudas balvas mākslinieciskās attīstības pilnveidošanai. Otrkārt, veicināsim estētiskas pilsētvides veidošanu Rīgā,” atklāj Tele2 mārketinga direktors Jānis Spoģis.
Ar Tele2 atbalstu, tunelī tiks veikts kosmētiskais remonts un sagatavošanās darbi vizuālajam noformējumam. Pēc konkursa uzvarētāju noskaidrošanas jaunieši kopā ar pieredzējušiem speciālistiem realizēs savu redzējumu par tēmu „Draudzība”, lai jau 14. oktobrī svinīgi atklātu jauno „Zelta Zivtiņas” tuneli.
Lai piedalītos konkursā, darbs ar norādi „ZZ tuneļa konkursam” jānosūta līdz 2008. gada 22. septembrim (pasta zīmogs), Tele2 SIA, Mūkusalas iela 41b, Rīga, LV 1004. Ar konkursa nolikumu var iepazīties www.zeltazivtina.lv.
Par „Zelta Zivtiņu”
Zelta Zivtiņa bija pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Latvijā (1998). Zelta Zivtiņa pirmā piedāvāja viesabonēšanu ārvalstīs (2003), pakalpojumu “Trīs draugi"(2006) un īpašu tarifu plānu “ZZ Pēcmaksa"(2008). Zelta Zivtiņa ir atzīta par labāko telekomunikāciju zīmolu Latvijā (Baltic Brand Formula 2007), tā saņēmusi Cicerona balvu (2007) kā arī mārketinga efektivitātes konkursa Password 2007 galveno balvu kā labākā mārketinga kampaņa Latvijā. Zelta Zivtiņas reklāmas seriāls, kura varoņu dzīvokļa stilā iekārtots arī tramvajs–dzīvoklis, tika aizsākts 2005. gada novembrī. Skatītājiem ir parādītas vairāk nekā 111 sērijas, bet DVD ar seriāla epizodēm jau divas sezonas pēc kārtas bija viena no populārākajām Ziemassvētku dāvanām Latvijā.
Papildus informācijai:
Edgars Vilcāns
Tele2 projektu vadītājs
Tālr. 26 332 223
E-pasts: edgars.vilcans@prs.lv