Ārkārtējās situācijas izsludināšana 2020. gada pavasarī atnesa lielas pārmaiņas mūsu ikdienā. Viena no šīm pārmaiņām bija kultūras pasākumu atcelšana vai “iesaldēšana” uz nenoteiktu laiku. Tomēr daudzi kultūras mīļotāji bija jau laikus iegādājušies biļetes. Kultūras dzīvei lēnām atgriežoties ierastajās sliedēs, arvien aktuāls ir jautājums, ko darīt ar šīm biļetēm – prasīt naudas atmaksu vai gaidīt, kad pasākums tiks pārcelts?
Sarunā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta direktori IEVU BALDIŅU skaidrosim:
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir valsts pārvaldes iestāde Ekonomikas ministrijas pārraudzībā, kas īsteno patērētāju tiesību un interešu aizsardzību. Patērētāju tiesības aizsargā Patērētāju tiesību aizsardzības likums.
Raidieraksts “Kā likums!” ir pieejams LV portālā, kā arī platformās “Podbean”, “Spotify”, “Apple” un “Google Podcasts”.