29.jūnijā 2015.gadā esmu izdeklarējusies no Latvijas adreses, oficiāli esmu piedeklarēta UK. Manai izdeklarēšanai bija jānotiek automātiski, ko apstiprināja vēstniecībā, bet rēķini uz Latvijas adresi pienāk, ieskaitot mani. Kas man jādara? Sazināties ar namu pārvaldi :krast; nevaru, jo viņu publicētais numurs nedarbojas.
1. Vai dzīvesvietas maiņa patiešām fiksēta Iedzīvotāju reģistrā, varat pārliecināties portāla „Latvija.lv” sadaļā „Mani dati Iedzīvotāju reģistrā”.
2. Tā kā jautājumā nav norādīts, kuras pašvaldības teritorijā atrodas Jūsu bijusī dzīvesvieta, konkrētu informāciju nav iespējams sniegt. Taču lielākās pašvaldībās ir īpašas struktūras, kas nodarbojas ar iedzīvotāju dzīvesvietas deklarēšanas jautājumiem, mazākās – atsevišķi speciālisti.
Pārlūkojot vairāku pašvaldību interneta vietnes, sadaļā „Pakalpojumi” atrodama kontaktinformācija saziņai ar šādiem speciālistiem. Jautājumā minēta namu pārvalde, tātad runa visticamāk ir par pašvaldības uzņēmumu. Pašvaldību mājaslapās tad varat atrast arī aktuālas ziņas par konkrēto apsaimniekošanas uzņēmumu – gan derīgu tālruņa numuru, gan e-pasta adresi. Tādējādi varat sākt sazināties un risināt savu problēmu.
3. Var noprast, ka jautājumā minēta namu pārvalde „Krasts” jeb „Krasta nami”, kas ietilpst SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP). Ja tā, tad iepriekšējais tālruņa numurs patiešām nedarbojas, jo RNP ieviests vienotais informatīvais tālruņa numurs 8900 (zvanot no ārzemēm: +371 67 097 777).
Sīkāku informāciju par sazināšanos ar RNP varat uzzināt RNP interneta vietnē http://www.rnparvaldnieks.lv/lv/kontakti/.
RNP sabiedrisko attiecību speciāliste Santa Vaļuma LV portālam paskaidroja - ja esat dzīvokļa īpašniece, rēķini turpinās pienākt uz Jūsu vārda, jo dzīvesvietas deklarācijas maiņa neietekmē īpašuma attiecības.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!