Cik ilgā laikā, ja sūta privāta persona no SEB bankas uz PNS kontu, es saņemu naudu PNS kontā?
Ja maksājums tiek veikts no SEB bankas konta uz citu banku, maksājuma izpildes ātrums un komisijas maksa ir atkarīgi no maksājuma valūtas, saņēmēja bankas valsts, izvēlētās prioritātes, komisijas apmaksas veida un no tā, kādā veidā tas tiek izpildīts – Ibankā vai SEB bankas filiālē.
Ar SEB bankas Vienoto pakalpojumu cenrādi privātpersonām aicinām iepazīties saitēs:
- pārskaitījumi Ibankā: http://www.seb.lv/lv/private/services/payments/transfers/ibank/?tarif=1
- pārskaitījumi SEB bankas filiālē: http://www.seb.lv/lv/private/services/payments/transfers/branch/?tarif=1
Starp dažādām bankām pārskaitījumi notiek tikai darba dienās. Veicot maksājumus EUR valūtā uz vienu no SEPA bankām, naudas līdzekļi citām bankām tiek nodoti darba dienās plkst. 5:00, 9:00, 10:00, 11:00, 11:55, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 18:00.
Ja pārskaitījums tiek veikts no SEB Ibankas EUR valūtā uz citu banku Latvijā (vai citu banku, kas pieņem SEPA maksājumus):
1) līdz darba dienas plkst. 16:00, tad maksājums tiek nodots saņēmēja bankai tajā pašā dienā,
2) pēc plkst. 16:00 (vai brīvdienā), tad nākamajā darba dienā.
Maksājuma apstrāde un summas ieskaitīšanas termiņi saņēmēja kontā ir atkarīgi no starpbankas un saņēmējbankas noteikumiem. Aicinām sazināties ar saņēmēja banku, lai noskaidrotu maksājumu pieņemšanas laikus no citām bankām.
Ja Jums rodas papildu jautājumi vai neskaidrības, aicinām sazināties ar SEB bankas Klientu centru pa tālruni 8777; (+371) 26668777 darba dienās no 8:00 līdz 22:00 un brīvdienās no 10:00 līdz 17:00.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!