Labdien! Vai skolotājam mācību iestādē ir iespēja aizliegt labot darbu, kurā skolnieks saņēma sliktu vērtējumu, apgalvojot, ka darbs tika norakstīts no cita skolnieka? Ko darīt, ja skolotājs apgalvo, ka skolnieks ir norakstījis darbu, bet realitātē tā nemaz pat nav, jo savā starpā bija tikai ideju apspriešana, nevis norakstīšana, bet skolotājs vispār atsakās uzklausīt abu skolnieku versijas.
Ikviena skola un tās skolotāji ir patstāvīgi un reizē atbildīgi par savu darbību, tajā skaitā par skolā pastāvošajiem mācību snieguma vērtēšanas nosacījumiem. Ņemot vērā minēto, skolēna mācību sasniegumu vērtēšanas jautājumu vispirms vajadzētu pārrunāt ar skolotāju un nepieciešamības gadījumā arī ar skolas direktora vietnieku vai direktoru. Ja direktora sniegtā atbilde neapmierina vai risinājumu neizdodas atrast, aicinām vērsties pie pašvaldības izglītības speciālista (pašvaldības izglītības pārvaldes) un lūgt iesaistīties konkrētā jautājuma izskatīšanā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!