Vineta Sprugaine, Mārketinga daļas vadītāja
Kā saņemt e-parakstu, ja esmu ārzemēs, bet ir nepieciešamība parakstīt dokumentus?
Iedzīvotājiem visvienkāršākais būs pieteikties un saņemt ar e-parakstu aprīkotu eID karti. To var izdarīt LR vēstniecībās.
Otrs variants ir virtuālais e-paraksts, taču pilnībā attālināti to varēs saņemt tikai SEB bankas klienti, kā arī iedzīvotāji, kuriem ir pieejams LMT autentifikācijas rīks – Mobilais kods.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!