DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
Šodien
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Tava drošība

Vilšanos ceļojumā var novērst: ECC-Latvia un PTAC aicina kritiski vērtēt viesnīcu zvaigžņu reitingus

FOTO: Freepik.

Eiropas patērētāju informēšanas centrs Latvijā (ECC Latvia) un Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad kopā saņēmuši 93 sūdzības par viesnīcu neatbilstību solītajai kategorijai un kvalitātei, kas rada nepatīkamu vilšanos atvaļinājuma laikā. Lielākā daļa strīdu rodas tieši tad, kad solītās piecas zvaigznes realitātē dažkārt neatbilst pat trim.

PTAC un ECC Latvia aicina patērētājus kritiski izvērtēt reklāmas solījumus un sniedz ieteikumus, kā pasargāt sevi no nepatīkamiem pārsteigumiem.

Vienmēr pārbaudiet atsauksmes par viesnīcu neatkarīgās interneta vietnēs pirms pērkat ceļojumu!

Patērētājiem jāapzinās, ka zvaigžņu reitingi visā pasaulē nav vienoti. Viesnīcas reitings (piemēram, 5 zvaigznes) kādā ārpus Eiropas valstī, piemēram, Ēģiptē vai Turcijā, gandrīz nekad nav salīdzināms ar tādām pašām piecām zvaigznēm Vācijā vai Francijā.

Aicinām patērētājus ņemt vērā šādus galvenos aspektus, izvēloties naktsmītni:

  1. Nekad nepaļaujieties tikai uz pakalpojuma sniedzēja vai pašas viesnīcas mājaslapas sniegto informāciju. Obligāti pārbaudiet un salīdziniet viesnīcas reitingu un atsauksmes vismaz divās neatkarīgās tīmekļa vietnēs (piemēram, TripAdvisor, Google Maps vai Booking.com).
  2. Pievērsiet uzmanību ne tikai kopējam reitingam, bet arī tam, cik sen pēdējās atsauksmes ir publicētas. Ja svaigas atsauksmes ir negatīvas (par remontu, tīrību vai troksni), tas signalizē par pēdējā laika problēmām.
  3. Īpaša piesardzība jāievēro attiecībā uz neticami vilinošiem "Ultra viss iekļauts" piedāvājumiem. Bieži vien patērētāji uz vietas konstatē, ka viesnīcas stāvoklis neatbilst gaidītajam (novecojis aprīkojums, slikts remonts, pārslogota infrastruktūra, kā arī “Ultra viss iekļauts” pakalpojumi nemaz netiek saņemti).

Ko darīt, ja viesnīca neatbilst solītajam?

  • Fiksējiet: Uzreiz fiksējiet neatbilstības ar fotoattēliem vai video.
  • Ziņojiet: Nekavējoties ziņojiet par problēmu viesnīcas administrācijai vai savam pakalpojumu sniedzējam, lai dotu iespēju situāciju labot.
  • Sūdzība: Ja pakalpojuma sniedzējs atsakās risināt situāciju, pēc atgriešanās Latvijā varat vērsties PTAC vai ECC Latvia, ja strīds ir ar ārvalstu komersantu.
Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI