PTAC un ECC Latvia aicina patērētājus kritiski izvērtēt reklāmas solījumus un sniedz ieteikumus, kā pasargāt sevi no nepatīkamiem pārsteigumiem.
Vienmēr pārbaudiet atsauksmes par viesnīcu neatkarīgās interneta vietnēs pirms pērkat ceļojumu!
Patērētājiem jāapzinās, ka zvaigžņu reitingi visā pasaulē nav vienoti. Viesnīcas reitings (piemēram, 5 zvaigznes) kādā ārpus Eiropas valstī, piemēram, Ēģiptē vai Turcijā, gandrīz nekad nav salīdzināms ar tādām pašām piecām zvaigznēm Vācijā vai Francijā.
Aicinām patērētājus ņemt vērā šādus galvenos aspektus, izvēloties naktsmītni:
- Nekad nepaļaujieties tikai uz pakalpojuma sniedzēja vai pašas viesnīcas mājaslapas sniegto informāciju. Obligāti pārbaudiet un salīdziniet viesnīcas reitingu un atsauksmes vismaz divās neatkarīgās tīmekļa vietnēs (piemēram, TripAdvisor, Google Maps vai Booking.com).
- Pievērsiet uzmanību ne tikai kopējam reitingam, bet arī tam, cik sen pēdējās atsauksmes ir publicētas. Ja svaigas atsauksmes ir negatīvas (par remontu, tīrību vai troksni), tas signalizē par pēdējā laika problēmām.
- Īpaša piesardzība jāievēro attiecībā uz neticami vilinošiem "Ultra viss iekļauts" piedāvājumiem. Bieži vien patērētāji uz vietas konstatē, ka viesnīcas stāvoklis neatbilst gaidītajam (novecojis aprīkojums, slikts remonts, pārslogota infrastruktūra, kā arī “Ultra viss iekļauts” pakalpojumi nemaz netiek saņemti).
Ko darīt, ja viesnīca neatbilst solītajam?
- Fiksējiet: Uzreiz fiksējiet neatbilstības ar fotoattēliem vai video.
- Ziņojiet: Nekavējoties ziņojiet par problēmu viesnīcas administrācijai vai savam pakalpojumu sniedzējam, lai dotu iespēju situāciju labot.
- Sūdzība: Ja pakalpojuma sniedzējs atsakās risināt situāciju, pēc atgriešanās Latvijā varat vērsties PTAC vai ECC Latvia, ja strīds ir ar ārvalstu komersantu.



