“Atverot klientu centru vienā no apmeklētākajiem tirdzniecības centriem Rīgā, mēs speram soli pretī ērtākai un pieejamākai klientu apkalpošanai. Mēs vēlamies būt tuvāk mūsu pasažieriem ikdienas gaitās, tāpēc Akropole Alfa kā moderns, viegli sasniedzams un daudzfunkcionāls centrs bija loģiska izvēle,” uzsver “Rīgas satiksmes” valdes locekle Inga Krūkle.
Jaunā klientu centra atrašanās vieta izvēlēta lielās cilvēku plūsmas dēļ. Tirdzniecības centrs “Akropole Alfa” ir ērta un labi pieejama vieta, kas ļauj apmeklētājiem apvienot klientu centra vizīti ar iepirkšanos, atpūtu vai pusdienām, tādējādi ietaupot laiku un padarot vizīti vēl ērtāku.
Jaunā centra darba laiks būs katru dienu no plkst. 10.00 līdz plkst. 21.00.
Lai taupītu savu laiku, aicinām iepriekš pieteikt savu apmeklējumu “Rīgas satiksmes” klientu centrā: https://rs.binaryq.eu/booking2/#/create
“Rīgas satiksmes” klientu centros ir iespējams pieteikties un saņemt personalizēto e-talonu, noformēt un pagarināt atlaides saņēmēja statusu, iesniegt iesniegumu naudas atmaksai, kā arī noskaidrot citu aktuālo informāciju par e-talonu un “Rīgas satiksmes” sniegtajiem pakalpojumiem.
“Rīgas satiksmes” klientu centri atrodas Prāgas ielā 1, Kurzemes prospektā 137, Brīvības ielā 49/53, TC “Origo”, Stacijas laukumā 4. Līdz ar jaunā klientu centra atvēršanu, tiks slēgts klientu centrs Brīvības gatvē 384B.
Plašāku informāciju par “Rīgas satiksmes” piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt mājaslapā www.rigassatiksme.lv vai sociālajos tīklos “X”, “Facebook”.