Katru gadu Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunī 116111 tiek saņemti tūkstošiem zvanu ar dusmām, sāpēm, vilšanos, nogurumu, bezspēcības sajūtu – lai gan visas emocijas ir vajadzīgas, tomēr reizēm tās traucē sevī saskatīt spēku, kas ļautu atšķetināt mezglu, kas izveidojies. Bieži atbildes ir turpat – rokas stiepiena attālumā, bet paslēpušās aiz smaguma un mulsuma.
Bieži šķiet, ka īstais spēks slēpjas spējā visu varēt pašam – bez citu palīdzības, atbalsta un iedrošinājuma, tomēr gadu garumā Bērnu un pusaudžu uzticības tālrunī 116111 saņemtie zvani liecina, ka reizēm visdrosmīgākais un uzņēmīgākais solis ir lūgt atbalstu un palīdzību! Nereti ne konkrētā atbilde, bet pati cilvēcība, iejūtība, interesants virziens ir tas, kas palīdz sevī rast spēku domāt plašāk.
Kampaņas laikā zvanīt un saņemt atbalstu īpaši aicināti bērni un pusaudži, kā arī vecāki, likumiskie pārstāvji, pedagogi un citi interesenti, kuru jautājumi saistīti ar bērniem un bērnu iekšējo resursu atpazīšanu vai pilnveidošanu.
Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, kas ir anonīma un darbojas visu diennakti. Darbadienās plkst. 12.00–20.00 ar Uzticības tālruņa speciālistiem iespējams sazināties, arī izmantojot tiešsaistes konsultācijas (čats) – čata logs meklējams mājaslapā www.uzticibastalrunis.lv vai bezmaksas mobilajā lietotnē “Uzticības tālrunis”, vai arī vēršoties pēc palīdzības e-pastā – uzticibaspasts116111@bac.gov.lv.