Saistībā ar vietni www.modajurmala.lv pretenzijas galvenokārt ir par pasūtītu apģērbu, kas neatbilst preces aprakstam, kā arī patērētājam maldinošas informācijas sniegšanu, piemēram, radot iespaidu, ka patērētājs iegādājas Jūrmalas izcelsmes apģērbu, taču saņem zemas kvalitātes apģērbu no Ķīnas. Papildus patērētāji bieži konstatēja, ka atsūtītais apģērbs ir nepareiza izmēra, dizaina vai krāsas.
Uz izteiktajām pretenzijām klienti saņem vienādas atbildes – preci nevar apmainīt un atmaksāt naudu, jo tā ir jau atvērta vaļā. Iesaistoties ECC Latvia un Eiropas Patērētāju centram Lietuvā lielāka daļa sūdzību tika atrisināta.
Uzmanību!
PTAC un ECC Latvia redzeslokā ir nonākusi arī jaunizveidotā interneta veikala tīmekļvietne www.modariga.lv. Šobrīd PTAC izmeklē abu tīmekļvietņu izcelsmi un saistību, taču, ņemot vērā, ka to dizains ir ļoti līdzīgs, vietnē vispār nav norādīts uzņēmums – juridiskā persona, kas tirgo preces, – PTAC saredz augstus riskus patērētājiem.
PTAC atgādina – iepērkoties mazpazīstamos interneta veikalos esiet uzmanīgi, apzinieties riskus, mācieties pamanīt aizdomīgus piedāvājumus:
- pievērsiet uzmanību informācijai par pārdevēju – uzņēmuma nosaukumam, adresei, reģistrācijas datiem, kontaktinformācijai;
- iepazīstieties ar atsauksmēm par uzņēmumu citos informācijas avotos;
- izmantojiet tikai drošus apmaksas veidus, piemēram, maksā ar norēķinu karti vai kredītkarti.