Kampaņas laikā bērni, pusaudži, vecāki un speciālisti, kas ikdienā strādā ar bērniem, tiek aicināti sazināties ar Uzticības tālruņa speciālistiem, lai saņemtu atbalstu un informāciju par drošību digitālajā vidē. Ir būtiski saprast, ka nepārdomāta un neuzmanīga rīcība tiešsaistē var radīt ne tikai tehniskus sarežģījumus, bet arī emocionālus grūtības, tāpēc atbalsta saņemšana ir svarīga ikvienam.
Vecāki un pedagogi tiek mudināti pievērst uzmanību bērnu emocionālajam stāvoklim – ja bērns kļūst noslēgts, izvairās no sarunām vai slēpj savu ierīču ekrānus, tas var liecināt par negatīvu pieredzi interneta vidē. Savlaicīga saruna un atbalsts var palīdzēt risināt radušās problēmas.
Lai saņemtu palīdzību, iespējams sazināties ar Uzticības tālruņa speciālistiem, zvanot uz diennakts bezmaksas tālruni 116111, rakstot e-konsultāciju uz uzticibaspasts116111@bac.gov.lv vai apmeklējot mājaslapu www.uzticibastalrunis.lv, kur iespējams uzsākt čatu (darba dienās no 12:00-20:00) vai aizpildīt e-konsultācijas formu. Tāpat var lejupielādēt bezmaksas aplikāciju "Uzticības tālrunis", kas sniedz iespēju sazināties sev ērtākajā veidā un iegūt informāciju par interneta drošību.
Aicinām iesaistīties kampaņā un kopīgi veidot drošāku digitālo vidi bērniem un jauniešiem!