Par satiksmei bīstamām uzskata bedres, kuru izmērs ir lielāks par 0,1 m² un to dziļums ir virs pieciem centimetriem. Bedres visstraujāk veidojas ielu posmos, kur uz brauktuves izveidojušies defekti un plaisas.
Aukstā asfalta ieklāšanas tehnoloģija ir piemērota laikapstākļiem, kad gaisa temperatūra ir zem nulles. Saremontēto bedru kalpošanas laiku ietekmē vairāki faktori – laika apstākļi, satiksmes intensitāte un ielas seguma stāvoklis. Šo darbu galvenais mērķis ir novērst satiksmei bīstamas situācijas.
Pavasarī, kad diennakts vidējā temperatūra būs virs +5 grādiem, pilsētā tiks sākts plašāks bedru remonts ar ierastajām tehnoloģijām, kas nodrošina ilgāku kalpošanas laiku un ļauj saremontēt ne vien satiksmei bīstamās bedres, bet arī novērst mazāka izmēra defektus.