Tādējādi informatīvā tālruņa darbu nodrošinās vairāk operatoru, kas ļaus telefoniski konsultēt plašāku klientu loku un darba dienās nodrošinās ātru un ērtu informācijas saņemšanu.
“Šogad informatīvā tālruņa pakalpojuma ietvaros esam snieguši vairāk nekā 10 tūkstošus konsultāciju par Imigrācijas likuma grozījumiem, kā arī gandrīz 20 tūkstošus konsultāciju par citiem Pārvaldes pakalpojumiem. Šī pakalpojuma pilnveidošana ļaus klientiem saņemt vēl labāku servisu nekā iepriekš,” uzsver Pārvaldes priekšniece Maira Roze.
Zvanot uz informatīvo tālruni, Pārvaldes klienti var ātri un ērti iegūt informāciju par sev aktuāliem jautājumiem, piemēram, Imigrācijas likuma grozījumiem, vīzām un uzturēšanās atļaujām, personu apliecinošiem dokumentiem, deklarēšanās un Fiziskā personu reģistra un citiem Pārvaldes pakalpojumiem. Tāpat informatīvajā tālrunī var arī iegūt atbildes uz jautājumiem par pagaidu aizsardzības statusa piešķiršanu, uzturēšanās atļauju vai vīzu anulēšanu Ukrainas valstspiederīgajiem.
Informatīvais tālrunis ir pieejams darba dienās: no pirmdienas līdz ceturtdienai zvani tiek uzklausīti no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.00, piektdienās – no plkst. 9.00 līdz plkst. 15.00.
Informatīvais tālrunis tiek finansēts no Patvēruma, migrācijas un integrācijas fonda 2021.–2027. gada programmas projekta “Vienotās migrācijas informācijas sistēmas programmatūras platformas modernizēšana (1. posms)”līdzekļiem (jautājumi par ieceļošanu un uzturēšanos Latvijas Republikā), kā arī Pārvaldes pamatbudžeta finanšu līdzekļiem (jautājumi par pārējiem Pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem).