Ņemot vērā ārkārtējo situāciju COVID – 19 dēļ, Pārvaldes galvenā prioritāte ir klientu un darbinieku drošība un veselība. Jaunā klientu apkalpošanas kārtība ļaus kontrolēt un ierobežot pulcēšanās radītos riskus un pasargāt gan klientus, gan darbiniekus no draudiem veselībai.
Tāpat, lai samazinātu uzturēšanās laiku klientu apkalpošanas zālē, ir iespējams ātri un ērti izmantot arī elektronisko pakalpojumu “Pieteikšanās personu apliecinoša dokumenta izsniegšanai” portālā Latvija.lv. Šis pakalpojums ļauj pieteikties dokumentu iesniegšanai pases vai eID noformēšanai un veikt valsts nodevas maksājumu par dokumenta izsniegšanu jau iepriekš. Minētajā e-pakalpojumā ir iespēja izvēlēties gan pakalpojuma saņemšanas vietu, gan datumu un laiku.
Atgādinām, ka Pārvaldes Rīgas nodaļās ir vislielākais apkalpojamo klientu skaits, tāpēc, aicinām pakalpojuma saņemšanai izmantot arī pārējās 26 Pārvaldes teritoriālās nodaļas citās Latvijas pilsētās.
Informācija par kontaktiem iepriekšējā pieraksta veikšanai ir pieejama Pārvaldes mājaslapā www.pmlp.gov.lv sadaļā “Iepriekšējais pieraksts”, https://bit.ly/2T7Gzrj