DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
15. novembrī, 2018
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Ekonomika

Forums uzņēmējus aicina pievērsties aktuālai tendencei uzņēmējdarbībā – dizaina domāšanai

Publicēts pirms 2 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Globālās konkurences apstākļos ikviens uzņēmums meklē veidus, kā izcelties starp citiem un panākt maksimālu sava pakalpojuma vai produkta noietu. To var sasniegt ar dažādiem līdzekļiem, taču visā pasaulē par tendenci kļuvusi dizaina domāšana. Tā māca ieviest uzņēmējdarbībā specifiskus domāšanas principus, ko praksē pārbaudījuši arī vairāki uzņēmumi Latvijā, palielinot eksporta jaudu. Savā pieredzē par dizaina domāšanu uzņēmumi un eksperti dalīsies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā biznesa forumā “Uzņēmums 2.0 I Dizaina domāšana”, kas 21. un 22. novembrī norisināsies Ventspilī, teātra namā “Jūras vārti”.

“Dizaina domāšana ir pieeja, kas vērsta uz inovāciju procesu, kurā sadarbības rezultātā jau esošā biznesā tiek veidoti jauni koncepti un prototipi. Būtībā tas ir veids, kā radošus procesus pielāgot biznesa vajadzībām. Dizaina domāšanā vienlīdz liela nozīme ir gan radošumam, gan analītiskajai domāšanai, kuru mijiedarbības piemērus semināra laikā mācīs un rādīs lektori,” uzsver LIAA Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājs Kristaps Tālbergs.

Forumā savos pieredzes stāstos dalīsies Latvijas uzņēmumi (“Lattelecom”, “Anatomy Next”, “Vividly”, “UX Design Agency” u.c.), kas veiksmīgi ieviesuši dizaina domāšanu savā darbā. Uzstāsies arī Latvijā populāri dizaineri, piemēram, Maija Rozenfelde, Jeļena Solovjova un citi, kas skaidros, kāpēc dizaineri ir pieprasīti un vajadzīgi arī uzņēmumos, kam ar dizaina nozari nav nekādas saistības. Šajā dienā uzstāsies arī profesors Pīters Kellijs (Peter Kelly), kurš atklās, kādi dizaina domāšanas elementi ir “Apple”, “Amazon” un citu miljoniem ASV dolāru vērtu uzņēmumu attīstības pamatā, savukārt izaugsmes treneris Pols Hjūzs (Paul Hughes) forumā runās par to, kā dizaina domāšanu var izmantot kā stratēģisku rīku uzņēmējdarbības dizainēšanā. Lekcijās tiks nodrošināts tulkojums latviešu valodā.

Foruma otrajā dienā, 22. novembrī, norisināsies 3 interaktīvas meistarklases, lai forumā izskanējušās atziņas varētu vēl labāk izprast. Tajās Pīteram Kellijam un Polam Hjūzam pievienosies industriālais dizainers Čārlzs (Charles) Bušmanis un “Creativity Lab” dibinātāja Latvijā Signe Adamoviča, lai praktiski parādītu, kā dizaina domāšanu izmantot uzņēmuma attīstībā. Darba valoda meistarklasēs – angļu.

Forumam iespējams pieteikties vietnē dizaina.domasana.liaa.gov.lv

Biznesa forums vietējiem uzņēmumiem tiek organizēts jau devīto gadu, un šoreiz tas veltīts dizaina domāšanas metodei, kas vērsta uz lietotāju vajadzību apzināšanu un ātru risinājumu meklēšanu, rezultātā radot pieprasītus produktus un pakalpojumus. Pasākumā gaidāmi gan Latvijas uzņēmumu pieredzes stāsti par dizaina domāšanas pielietojumu uzņēmuma vadībā un preces vai pakalpojuma izstrādē, gan pasaules līmeņa domātāju lekcijas, kurās varēs vairāk uzzināt par dizaina domāšanas stratēģijām.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU