DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
22. janvārī, 2008
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Politika
1
1

Rīgā atver jaunu Latvenergo Klientu apkalpošanas centru

Publicēts pirms 17 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Rīgā atvērts jauns Latvenergo Klientu apkalpošanas centrs

Šodien, 22.janvārī, atklāts jauns AS “Latvenergo” meitasuzņēmuma AS „Sadales tīkls” Klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Brīvības ielā 320.

Klientu apkalpošanas centrs, kurā vienlaicīgi varēs apkalpot 7 klientus, izvietots energokompānijas klientiem ērtā vietā, vienā no pilsētas centra rajoniem – Teikā, kur ikviens mūsu klients var saņemt informāciju par uzņēmumu un tā sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī atrisināt ar elektroenerģijas lietošanu saistītus jautājumus. Jaunā centra tuvumā ir iespējams novietot auto, ērti pieejams sabiedriskais transports, kā arī norēķinu iespējas turpat esošajās AS „Hansabanka” , AS „Aizkraukles banka”, AS „DnB Nord Banka”, AS „Baltic Trust Bank” filiālēs.

Lai optimizētu klientu apkalpošanu, centrā ir izvietota daudzfunkcionāla elektroniskā rindu regulēšanas sistēma, kas nodrošinās operatīvāku rindas apkalpošanu. Vēl viens jaunievedums - juridiskos klientus apkalpos atsevišķā šim nolūkam paredzētā telpā, kas nodalīta no kopējās klientu apkalpošanas zāles, tādā veidā atvieglojot privātpersonu apkalpošanu. Šāda kārtība ieviesta, jo juridisko klientu jautājumu risināšana prasa daudz ilgāku laiku un tas nozīmē, ka privātpersonām nebūs ilgi jāgaida.

Rūpējoties par energokompānijas klientu ērtībām, ir noteikts vienots darba laiks, kas sniedz iespēju iedzīvotājiem atrisināt dažādus jautājumus arī darba dienu vakara stundās:

Pirmdien 9.00 -18.00
Otrdien 9.00 - 18.00
Trešdien 9.00 -18.00
Ceturtdien 9.00-19.00
Piektdien 9.00 -16.00

AS „Latvenergo” jau kopš 2006. gada pakāpeniski tiek ieviesta jauna klientu apkalpošanas kārtība, nodrošinot universālu un operatīvu pakalpojumu. Tādējādi Latvenergo klientiem ir iespējams saņemt visu informāciju jebkurā Klientu apkalpošanas centrā Latvijā, neatkarīgi no dzīvesvietas un objekta ģeogrāfiskā izvietojuma. Tas nozīmē, ka klients pats izvēlas ērtāko un tuvāko vietu, kur vērsties risināt sev interesējošus jautājumus.

Sākot ar 21.janvāri, klientu apkalpošana vairs netiek veikta Klientu apkalpošanas centrā Viskaļu ielā 27.

Izvērtējot klientu apkalpošanas funkcijas veikšanas iespējas Rīgas pilsētā, patlaban jau darbojas trīs Klientu apkalpošanas centri Pārdaugavā: Anniņmuižas ielā 17 tirdzniecības centrā “IXO”; Mūkusalas ielā 73 - tirdzniecības centrā “Maxima” un Tukuma ielā 6. Savukārt Daugavas labajā krastā turpmāk AS „Latvenergo“ klientu apakalpošanu nodrošinās trīs centros: Maskavas ielā 265, Brīvības ielā 320 un Vecmīlgrāvī - Baltās baznīcas ielā 52. Tādejādi tiek realizēta klientu apkalpošana vienlīdzīgā kapacitātē visā galvaspilsētā, nodrošinot klientu laika ekonomiju un optimālu klientu apkalpošanas vietas izvēli dažādos pilsētas rajonos.

Jaunatvērtais Klientu apkalpošanas centrs Rīgā, Brīvības ielā 320 ir četrpadsmitais, kurš izveidots saskaņā ar jauno klientu apkalpošanas standartu. Pavisam nesen - 16. janvārī tika atvērts jauns Klientu apkalpošanas centrs Maskavas ielā 265, kas iekārtots plašās telpās un ņemot vērā klientu plūsmas pieaugumu, klientus tajā apkalpos astoņi klientu konsultanti. Energokompānija klientu apkalpošanu Latvijā nodrošina 39 centros.

 

AS “Latvenergo”
Ārējās komunikācijas daļas vadītājs
Andris Siksnis
Tālrunis: 67728811; 29286350

Labs saturs
1
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI