Liels uzsvars informatīvās kampaņas instrumentu izvēlē tiks likts uz redzamību Latvijas pilsētu vidē, internetā un elektroniskajos medijos – televīzijā un radio. Kā informē Veselības ministrija, vizuālie risinājumi ir veidoti nacionālā romantisma stila un stilizētas propogandas sajaukumā, lai pozitīvi un nedaudz pašironiski uzrunātu auditoriju, tekstuāli pievienojot tiem interpretāciju par 2. Rīgas latviešu stēlnieku pulka 3. rotas karoga sauli “bez cīņas nav uzvaras”, kurā vārds cīņa ir aizvietots ar vārdu “vakcīna”, bet vārds “uzvara” ir pielāgojams dažādu mērķauditoriju, tēmu un kanālu vajadzībām.
Veselības ministrija skaidro, ka reklāmas kampaņas ir viena no jaunās pieejas procesa sastāvdaļām. Bez tām citi galvenie akcenti ir izbraukuma vakcinācija vietās, kur pulcējas cilvēki, mājas vakcinācijas senioriem no 80 gadiem, vakcinācijas pakalpojuma pieejamība lielajos tirdzniecības centros, kā arī izbraukuma vakcinācija darba kolektīvos un īpaša mazākumtautību auditoriju uzrunāšana.
Plānots, ka jau tuvākās nedēļas laikā kā Nacionālā veselības dienesta Vakcinācijas projekta nodaļas stiprinoša aktivitāte sāksies arī informēšanas kampaņa mazākumtautību preses izdevumos un radiostacijās. Šīs aktivitātes mērķis būs atspēkot mītus par vakcināciju, kā arī sniegt viegli uztveramu informāciju par vakcinēšanās efektivitāti un iespējām vakcinēties Latvijas reģionos.
Kampaņu izstrādājusi un īstenojusi reklāmas aģentūra “DDB Worldwide Latvia”.
Kopš Latvijā ir uzsākta vakcinācija pret Covid-19, tajā ir iesaistījušies gandrīz 700 000 Latvijas iedzīvotāju, kas saņēmuši vismaz vienu vakcīnas devu.
Atbilstoši Plānam vakcinācijas pret Covid-19 aptveres palielināšanai Veselības ministrija grasās īstenot arī daudzus citus pasākumus vakcinācijas veicināšanai. Piemēram, lai motivētu iedzīvotājus vakcinēties, paredzēta loterija, kuras organizēšanai sadarbībā ar sabiedriskajiem medijiem, kā arī publicitātes kampaņai plānots atvēlēt 1 220 000 eiro. Tāpat iedzīvotāji tiks motivēti ar dažādu kultūras un izklaides pasākumu biļetēm.
Iecerēts arī palielināt ģimenes ārstu kapacitāti, piesaistot papildu resursus ģimenes ārstu praksēs. Tam atvēlēti 8 miljoni eiro.