Labdien! Kā pareizi atcelt elektroniski parakstītu dokumentu, kas sagatavots nepareizi? Divi piemēri: abpusēji parakstīts līgums (abas puses piekrīt tā anulēšanai) un elektroniski parakstīta, e-pastā nosūtīta vēstule. Liels paldies par atbildi.
Ar elektroniski sagatavotu līgumu, ko puses piekrīt anulēt, jārīkojas tāpat kā ar papīra līgumu, ņemot vērā, ka e-dokumentu nevar vienkārši saplēst. Visvienkāršākais būtu abām pusēm parakstīt vienošanos, ka noslēgtais līgums nav spēkā/zaudē spēku.
Svarīgi ņemt vērā, kāds ir elektroniski parakstītās vēstules saturs un ietekme uz tiesiskajām attiecībām (piemēram, ja uzņemtās saistības otra puse ir izmantojusi). Ja tādu saistību nav, tad adresātam būtu jānosūta atsaukums.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!