Labdien! Vēstuļu rakstīšanas vadlīnijās minēts, ka, sūtot e-pasta vēstuli, raksta pilnu adresāta (iestādes) nosaukumu un e-pasta adresi. Kā pareizi rakstīt, ja vēstule tiks nosūtīta e-adresē? Kā uzņēmumu informēt, kāda ir tā e-adrese? Vai tad ir jānorāda reģistrācijas numurs?
Rekvizītā “adresāts” jānorāda ziņas, kas ļauj adresātu nepārprotami identificēt. Par iestādes kā adresāta norādīšanu dokumentā – pietiks ar iestādes nosaukumu. Savukārt, adresējot dokumentu privāto tiesību juridiskajai personai, rekvizītā “adresāts” ieteicams norādīt ne tikai juridiskās personas pilnu nosaukumu, bet arī reģistrācijas numuru.
Uzņēmumam vai fiziskajai personai, kas sūta dokumentu, sava e-adrese nav jānorāda. Reģistrācijas numurs vai personas kods saņēmējam ļaus identificēt sūtītāju.
Papildus informējam, ka ziņojuma sagatavošanas logā e-adreses pastkastītē portālā latvija.gov.lv brīvā formā uzrakstīts ziņojums nosūtīšanas brīdī tiek pārveidots par PDF dokumentu ar iekļautiem sūtītāja un adresāta rekvizītiem (nosaukums un reģistrācijas numurs vai vārds, uzvārds un personas kods). Īsu video par to var skatīt šeit: https://www.youtube.com/watch?v=L2ETy_fjCfE.
Plašāk par e-adresi var uzzināt šeit: https://latvija.gov.lv/Content/Eadrese.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!