Labdien! Šodien no apdrošināšanas saņēmu regresa apmaksas pieprasījumu. It kā no mana dzīvokļa ūdens noplūdē esot cietis zemāk esošais dzīvoklis. Tomēr, kad šī situācija notika, kaimiņiene neielaida dzīvoklī, lai apskatītos kaitējumu. Arī tad, kad pārvaldošā kompānija sastādīja aktu, viņi uzrakstīja, ka vainīgs augšējais dzīvoklis, taču dzīvoklī nav bijuši un saimnieci neinformēja. Manā dzīvoklī noplūdes nav bijis. Rēķina summa ir milzīga, to nevaru segt, jo esmu maznodrošinātā un neatzīstu, ka būtu vainīga. Kā var apstrīdēt apdrošinātāju lēmumu?
Personai ir tiesības neatzīt regresa vai subrogācijas prasību un pieprasīt no apdrošinātāja šo prasību un zaudējumu apjoma aprēķinu pamatojošus dokumentus. Apdrošinātājam ir jāspēj pamatot personas atbildību par notikušo negadījumu un pieprasītās summas apmēru. Regresa vai subrogācijas prasību var pārsūdzēt tiesā.
Informācija, kas jāiekļauj prasības pieteikumā tiesai, ir uzskaitīta Civilprocesa likuma 128. pantā.
Vairāk par to, kā iesniegt prasību tiesā, LV portāla raidierakstā “Par un ap tiesvedību – kā iesniegt prasību tiesā”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!