Vēlos uzzināt, vai man ir visi dokumenti, lai es savu īpašumu varētu reģistrēt zemesgrāmatā. Man ir 1) tiesas spriedums, lieta Nr. 2972/2 (1998. g.), ka man ir mirušā vīra īpašuma mantojuma tiesības; 2) VZD kadastra informācija mantojuma lietai no 20.06.11.; 3) Vidusdaugavas reģionālās nodaļas kadastra izziņa no 2006. g. 3. oktobra; 4) Vidusdaugavas reģ. nod. būvju tehniskās inventarizācijas lietu kopsavilkums no 2006. g. 02.10. (ar atzīmi par reģistrāciju Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā). Līdz šim brīdim nav notikušas nekādas izmaiņas īpašumā. Vai ar šiem dokumentiem pietiek, vai ir vajadzīgi vēl kādi? Kā iesniegt dokumentus zemesgrāmatā?
Sazinoties ar Tiesu administrāciju, kas ir tieslietu ministra padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura organizē un nodrošina rajonu (pilsētu) tiesu, apgabaltiesu un zemesgrāmatu nodaļu administratīvo darbu, norādāms, ka jums ar visiem minētajiem dokumentiem vispirms jādodas pie notāra.
Atbilstoši Notariāta likuma 65. pantam zvērinātam notāram piekrīt:
Proti, Notariāta likuma 66. pants noteic, ka zvērinātam notāram ir atļauts gādāt par tiesību un tiesību nodrošinājumu nostiprināšanu zemesgrāmatās.
Atrast notāru var Latvijas notāru mājaslapā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!