Padome apstiprināja secinājumus par ES rīcības plāna pārejai uz aprites ekonomiku īstenošanu, kā arī sanāksmē notika debates par Dzeramā ūdens direktīvu, regulu par oglekļa dioksīda (CO2) mērķiem vieglajiem automobiļiem un vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem.
Latvija atbalsta sagatavoto ES rīcības plānu pārejai uz aprites ekonomiku īstenošanu. Tas nozīmē, ka produkti, materiāli un dabas resursi saglabājas ekonomiskajā apritē pēc iespējas ilgāk, tādējādi samazinot radīto atkritumu apjomu un primāro resursu patēriņu, ļaujot ES nodrošināt ilgtspējīgu, zema oglekļa un resursu efektīvu ekonomiku. Tam būs pozitīva ietekme uz ES konkurētspēju, aizsargājot uzņēmumus no resursu nepietiekamības un svārstīgajām cenām, kā arī palīdzēs radīt efektīvākus un inovatīvus ražošanas un patēriņa modeļus un papildus dažāda kvalifikācijas līmeņa darbavietas.
Savukārt diskusijā par Dzeramā ūdens direktīvu, ministri norādīja, ka šis priekšlikums palīdzēs ES dalībvalstīm efektīvi un ilgtspējīgi apsaimniekot dzeramā ūdens resursus, kā arī vairos cilvēku uzticību pa ūdensvadu piegādātajam ūdenim un veicinās izmantoto plastmasas pudeļu skaitu samazināšanos. Jautājumā par brīvu piekļuvi dzeramajam ūdenim VARAM parlamentārais sekretārs Jānis Eglīts norādīja, ka ES dalībvalstīm ir jādod iespēja izvēlēties piemērotākos pasākumus, kas pielāgoti to kultūras, ģeogrāfiskajiem un klimatiskajiem apstākļiem.
Jautājumā par CO2 standartiem vieglajiem automobiļiem un vieglajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem Latvijas delegācija pauda atbalstu likumdošanas priekšlikumam. Visās dalībvalstīs ir nepieciešams palielināt nulles vai zemas emisijas transportlīdzekļu īpatsvaru, kas arī samazinās degvielas patēriņa izmaksas patērētājiem. Transporta sektors, īpaši autotransports, ir viens no sektoriem, kas rada vislielāko siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisiju apjomu. Līdz ar to likt akcentu uz jaunu transportlīdzekļu ražošanu, nosakot jaunus standartus, ir viens no ilgtspējīgiem risinājumiem klimata un enerģētikas politikas mērķu sasniegšanā.