DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
29. septembrī, 2017
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Valsts pārvalde

M. Kučinskis: iedzīvotāju digitālo attīstību var veicināt moderna izglītības sistēma

Publicēts pirms 8 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Ministru prezidents Māris Kučinskis piektdien, 29. septembrī, Igaunijā piedalījās Tallinas Digitālajā samitā.

Samita ietvaros Eiropas Savienības (ES) valstu un valdību vadītāji pievērsa uzmanību divām tēmām - "Pārvaldības nākotne" un "Ekonomika un sabiedrības nākotne". Sesijas "Pārvaldības nākotne" ietvaros notika diskusija par ES valsts un valsts iestāžu lomu uzticības veicināšanā brīvam un atvērtam internetam un sabiedrībai. Savukārt otrās sesijas "Ekonomika un sabiedrības nākotne" laikā valstu un valdību vadītāji diskutēja par to, kāda infrastruktūra nākotnē būs nepieciešama, lai nodrošinātu Eiropas datu ekonomikas attīstību.

Uzrunājot samita dalībniekus, M. Kučinskis norādīja, ka, lai iedzīvotāji būtu gatavi pielāgoties digitālajai attīstībai, ir nepieciešama moderna un nākotnes darba tirgus prasībām atbilstoša izglītības sistēma. "Dati mūsdienās ir galvenais resurss, kas var radīt līdz šim neizmantotu pievienoto vērtību. Brīvās datu plūsmas aktivitātēm jābūt ambiciozām. Esmu pārliecināts, ka kopīgiem spēkiem varam celt ES valstu konkurētspēju un pilnībā izmantot digitālo tehnoloģiju sniegtās iespējas," tā M. Kučinskis.

Šā gada sākumā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija noslēgusi sadarbības memorandu ar vairākiem IKT nozares uzņēmumiem, nevalstisko sektoru, kā arī izglītības un pētniecības iestādēm.

Latvija ir apņēmusies nodrošināt bezmaksas neierobežotu e-parakstu skaitu eID kartē visai sabiedrībai, tādējādi veicinot elektronisko pakalpojumu izmantošanu. Šogad plānots izstrādāt drošu mobilā paraksta platformu.

Tallinā notiekošajā Digitālajā samitā piedalās 28 ES valstu un valdību vadītāji.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI