Labdien, vai variet lūdzu pateikt, kādi dokumenti ir jāiesniedz, ja no SIA, kur ir 2 valdes locekļi, viens no valdes locekļiem grib izstāties no valdes un pārtraukt darbību?
No Jūsu jautājuma saprotams, ka valdes loceklis pēc savas iniciatīvas vēlas atstāt valdes locekļa amatu sabiedrībā. Komerclikuma 224. panta astotajā daļā ir noteikts, ka valdes loceklis var jebkurā laikā atstāt valdes locekļa amatu, par to iesniedzot paziņojumu sabiedrībai. Ņemot vērā minēto, valdes loceklis iesniedz attiecīgu paziņojumu sabiedrībai, savukārt sabiedrība iesniedz attiecīgu pieteikumu Uzņēmumu reģistrā par izmaiņām valdes sastāvā. Ja sabiedrība neiesniedz pieteikumu, to ir tiesības darīt arī pašam valdes loceklim, kurš atstājis amatu, kā ieinteresētajai personai.
Uzņēmumu reģistrā iesniedzami šādi dokumenti:
• Pieteikums (18. veidlapa);
• Valdes locekļa paziņojums par amata atstāšanu;
• Kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka, vai informācija par valsts nodevas apmaksu (14,23 eiro);
• Kvīts vai tās kopija, vai internetbankas maksājuma izdruka, vai informācija par publikāciju "Latvijas Vēstnesī" (9,25 eiro).
Papildus informācija par izmaiņu veikšanu valdes sastāvā, kā arī iesniedzamo dokumentu paraugi pieejami Uzņēmumu reģistra mājaslapā (UR reģistri → Komercreģistrs → Kā veikt grozījumus → Izmaiņas valdes sastāvā, informācijā par valdes locekļiem vai pārstāvības tiesībās).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!