“Jau četrus mēnešus Rēzeknes pašvaldības darbu veic administratori. Komisijas sēdē vēlamies noskaidrot, kādi ir secinājumi par pašvaldības darbu iepriekšējos gados un ko vēl ieceltā administrācija ir atklājusi par atlaistās domes vadības darbu. Tāpat ziņojumā sagaidām vērtējumu par to, kāda ir šī gada pašvaldības budžeta izpilde un kādas prioritātes noteiktas 2025.gada budžetā. Sēdē vēlamies arī uzzināt, kāda administratoriem ir izveidojusies sadarbība ar Rēzeknes iedzīvotājiem un arī ar pašvaldības darbiniekiem,” plānotās sēdes tēmas iezīmē Valsts pārvaldes komisijas priekšsēdētājs Oļegs Burovs.
Saeima šī gada 20.jūnijā pieņēma likumu, ar kuru atlaida Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības domi. Domē iecelta pagaidu administrācija – vadītāja Guna Puce, viņas vietnieki – Iveta Mietule un Jānis Belkovskis. Pagaidu administrācija darbosies līdz brīdim, kad uz pirmo sēdi sanāks nākamajās kārtējās pašvaldību vēlēšanās ievēlētā Rēzeknes valstspilsētas pašvaldības dome.
Valsts pārvaldes komisijas sēdē aicināti piedalīties pārstāvji arī no Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrijas, Finanšu ministrijas un Valsts kontroles.
Sēde otrdien, 5.novembrī, notiks 308.telpā, Jēkaba ielā 16, pulksten 10.00, kā arī būs iespēja tai sekot līdzi attālināti.