DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
22. martā, 2022
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Izglītība

“Emociju viesistaba” aicina uz diskusiju “Viedoklis, puspatiesība vai meli – ko iesākt skolotājam informācijas karā”

Publicēts pirms 2 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Ceturtdien, 24. martā, plkst. 16.00 Izglītības un zinātnes ministrija (IZM) aicina uz “Emociju viesistabas” diskusiju tiešsaistē “Viedoklis, puspatiesība vai meli – ko iesākt skolotājam informācijas karā”.

Saistībā ar Kremļa agresiju Ukrainā un kara bēgļu - ukraiņu skolēnu - uzņemšanu Latvijas izglītības iestādēs, skolu direktoriem un pedagogiem nākas ne vien pārrunāt aktuālos politiskos notikumus un situāciju skolā, bet arī uzklausīt pretrunīgus viedokļus, kas balstās atšķirīgā ģimenes vai personiskajā pieredzē un politiskajos uzskatos.  Kur velkama robeža starp tiesībām uz savu redzējumu un naidīgu runāšanu; ko iesākt situācijā, ja “atšķirīgais viedoklis” par karu Ukrainā pēc būtības atbalsta Krievijas propagandas uzstādījumus un noliedz Latvijas valsts nostāju un demokrātiskas sabiedrības vērtības?

“Emociju viesistabas”  dalībnieki meklēs efektīvus rīcības modeļus šādās situācijās, kā arī diskutēs, kur velkama robeža starp personisko viedokli un naidīgu vai pat sodāmu retoriku, pret kuru nevajadzētu būt samiernieciskiem. 

Sarunā piedalīsies:

  • Nika Aleksejeva, vadošā digitālās vides pētniece Baltijas valstīs domnīcas “Atlantic Council” centrā DFRLab
  • Inita Juhņēviča, Izglītības kvalitātes valsts dienesta vadītāja
  • Andis Rinkevics, Valsts policijas Prevencijas vadības nodaļas priekšnieks
  • Jānis Sārts, NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centra direktors
  • Sarunu vadīs žurnāliste Daina Jāņkalne

Diskusiju ikviens varēs vērot tiešsaistē IZM Facebook un Youtube kontos, kur tā vēlāk būs pieejama arī ierakstā. Skatītājiem tiešraides laikā būs iespēja uzdot jautājumus Facebook komentāru sadaļā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI