Jaunākie dati liecina, ka ziemas - pavasara periodā klausītākā radiostacija Latvijā nemainīgi ir Latvijas Radio 2, kuras veidoto latviešu populārās mūzikas programmu klausās 447 tūkstoši iedzīvotāju nedēļā. Trešā klausītākā raidstacija Latvijā ir Latvijas radio 1, kuras informatīvi analītiskā programma sasniedz 10% tirgus daļu un 317 tūkstošus klausītāju nedēļā.
Mazākumtautību valodās raidošā Latvijas Radio 4 - Doma laukums tirgus daļa pieaugusi līdz 4,9%. Dienā sasniegtās auditorijas skaits palielinājies par 10 tūkstošiem, sasniedzot 76 tūkstošu klausītāju.
Jauniešu multimediālās platformas Latvijas Radio 5 - Pieci.lv nedēļas auditorija bijusi 157 tūkstoši klausītāju (3,2% tirgus daļa), Latvijas radio 3 - Klasika 84 tūkstoši (0,7%), savukārt Latvijas Radio 6 - NABA 27 tūkstoši (0,1%).
„Šogad Latvijas Radio kanālu ēterā dzirdami vairāki jauni raidījumi, ētera personības un žurnālisti, izskanējuši arī starptautiski apbalvoti sižeti, kas liecina - satura pārmaiņas radušas atsaucību klausītāju un mediju ekspertu vidū,” teica Latvijas Radio valdes priekšsēdētāja Una Klapkalne. „Latvijas Radio 2 programmas vakara daļu tagad piepilda ne vien mūzika, bet arī plašāks raidījumu klāsts. Kā redzam, to novērtējuši klausītāji. Mazākumtautību kanālā Latvijas Radio 4 notikusi starptautiska līmeņa satura izpēte, kas veicinājusi mūsdienīgāku formātu izmantošanu. Klausītāji reaģējuši tik pat ātri - kanāla auditorija krietni pieaugusi.”
Auditorijas pētījumu veikusi pētījumu un konsultāciju kompānija Kantar. Ziemas – pavasara periods ietver laiku no 2020.gada 1.decembra līdz šā gada 31.maijam. Pētītās klausītāju auditorijas vecums 16 – 74 gadi.