Šāda iespēja ir pieejama katru darba dienu no plkst. 08.00 līdz 17.00. Ieejot mājaslapā bkus.lv, atveras čata logs - lapas labajā apakšējā stūrī, kurā lūdzam norādīt tālruņa numuru un ārsta specialitāti vai izmeklējumu, kas tika pieteikts.
Teksta piemērs: Jūsu tālruņa nr. vai (Jūsu tālruņa nr. no kura pieteicāt vizīti), vizīte pie speciālista (jānorāda, pie kāda speciālista, piemēram, kardiologs). Paraugs: Tālruņa numurs 123123123, vizīte pie kardiologa.
Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas virsārste Renāte Snipe: “Savlaicīgi atsakot vizītes, mums ir iespēja uzrunāt citus pacientus, kuri gaida rindā un piedāvāt viņiem saņemt pakalpojumu ātrāk. Bieži vien mēs neiedomājamies, cik lielas rindas mēdz būt pie speciālistiem un, piemēram, 3 neatnākušie jeb 3 tukšās vizītes dienā pie speciālista kopsummā gada laikā veido pat 25000 nenotikušas konsultācijas. Tie ir 25000 bērni, kuri varēja saņemt tik ļoti nepieciešamo ārsta konsultāciju. Tādēļ izturēsimies atbildīgi!”
Joprojām pacientu ērtībai pieejamas arī citas vizīšu atteikšanas iespējas: sūtot SMS ar vizītes atteikumu uz numuru 29301357, ja neizdodas sazvanīt Klientu centru. Vienlaikus atgādinām, ka SMS lūgums neizmantot garumzīmes, mīkstinājuma zīmes un krievu valodu.
Tāpat lūdzam sekot līdzi aktuālajai informācijai mājaslapā bkus.lv, kā arī sociālajos medijos @bernuslimnica.