Mārketinga un komunikācijas dienā studentiem būs iespējas dzirdēt nozares profesionāļu iedvesmas stāstus, gūstot arī praktiskus ieteikumus radošuma aktivizēšanā, kā arī piedalīties dažādās meistarklasēs un praktiskās aktivitātēs. Ar saviem pieredzes stāsties komunikācijas un mārketinga nozarē dalīsies “Rimi Latvia” mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Kristīne Ciemīte un sabiedrisko attiecību uzņēmuma “MRS Grupa” dibinātājs, vecākais konsultants Māris Mednis.
Pēc pieredzes stāstiem sekos radošākā pasākuma daļa, kur gandrīz 60 studenti meklēs savu radošuma impulsu, izstrādājot unikālu mārketinga un komunikācijas spēli – radošuma kvestu.
Pasākumu atklās Biznesa augstskolas Turība rektore Zane Driņķe un Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāne Evija Kļave.
“Radošais impulss simbolizē ne tikai ideju ģenerēšanas sākumu, bet arī pārliecību, ka radošuma potenciāls ir visiem – tas tikai jāatmodina. Tas akcentē dinamiku, jaunradi, enerģiju un iedvesmu, kas veicina radošuma procesu un noved pie jaunu ideju vai risinājumu rašanās. Tas ir brīdis, kas rosina ikvienu radīt, domāt ārpus ierastajiem rāmjiem un meklēt inovatīvus piegājienus problēmām vai izteiksmēm,” tā par ideju stāsta pasākuma organizatores, Starptautiskā mārketinga un pārdošanas programmas direktore Iveta Liniņa un Komunikācijas virziena vadītāja Jana Bunkus.
Pasākumu “Radošuma impulss” organizē Komunikācijas virziens un Starptautiskā mārketinga un pārdošana vadības programma. Radošuma impulss pulcēs komunikācijas un mārketinga studentus, kā arī nozaru profesionāļus.